Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1634 besök totalt |
Smilies-problem...
Verkar som om ngn "skämtar med oss aprillo"... ![]() Alla "blinkande med ena ögat"-smilies blir ![]() Eller är det som vanligt bara jag som drabbats? ![]() |
||||||
Re: Smilies-problem...
Jag ser alla tre smileysarnar här iaf: RullaÖgon ![]() Blinkande ![]() Ledsen ![]() Tillfälligt haveri hos dig AL? /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
Ikonen är även den "tumme ner"...och din blinkgubbe är tumme ner den oxå...
![]() Vad göra? |
||||||
|
||||||
Tack, ska försöka hitta ngt liknande i opera som jag använder. ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() TACK insomniac och Wille på opera! Ni hade rätt båda två, bara lite olika namn på saker och ting. Tar en till... ![]() |
||||||
Man är la inte mainstream man är väl hacker... ![]() ![]() ![]() Jag skyller på Wille som är utvecklingskodknackare, eller ngt sådant, som fått mig byta till o. Ångrar det inte en sekund och känner mig så handikappad i IE numera trots att jag inte använder många specialfunktioner. ![]() |
||||||
Nä, just det ja... du är unik.... ![]() |
||||||
Slag under bältet uppskattas inte... > ![]() Men just det...för att du ska "nå så lågt" måste det betyda att jag redan fått ner dig på fall. ![]() *tuche* ![]() |
||||||
I ditt fall...... ........ behöver jag bara lyfta stortån........ ![]() |
||||||
|
||||||
Ni med skolådor är alltid så dåliga förlorare... ![]() En upplysning till moderatorn: AL o jag är bra kompisar... ![]() |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1634 besök totalt |