Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1312 besök totalt |
När man tröttnat på sin Gemballa (bilder)
Tycker man att sin gemballa är lite mesig åker man till belgien å köper en PSI porsche istället. Endast 311500 euro Denna modellen åker åttor runt gemballas värsta. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
PSI motorsports RTS-1 tror jag den hette har 2 års garanti på bitarna!, har en artikel om den i GT Purely Porsche...
Du menar alltså att denna PSI Porsche gör ÅTTOR runt en GTR750 EVo med runt 800 hk?. Vad har denna då? 1000hk?.. Utvecklingen går för fort framåt medan jag blir en ![]() _________________ Kör cheva numer. |
||||
Vad har hästarna med saken att göra? Jag tänkte mer på bana, på strippen är det nog svårt att åka åttor runt en GTR750. |
||||
Visserligen har effekten stor betydelse när greppet räcker till i en bana som Nürburgring. Gemballa GTR600 Biturbo är snabbast med 7,23 min i dagsläget. Med gatdäcken Yokohama AVS sport nedsvarvade till ca 2mm. Då har man inte släppt ut o testat sin egen GTR 750 EVo.. Då har man ju inte använt R-däck eller slicks än... Man kan aldrig få för mycket effekt, som en vis man sa: Har vi spinnspår direkt efter utgång från en kurva till ingången till en annan då har vi tillräckligt med effekt. Men givetvis kan denna vise man ha fel o ni andra ha rätt. _________________ Kör cheva numer. |
||||
Effekten i PSI-kärran ligger på runt 750hk. Källa: 911 & Porsche world, Mars -03. |
||||
Kontoret, som Magnus kallar det
![]() ![]() Men utsidan... Finns ju goda vinstchanser på Vallåkra för tusan! ![]() Gemballan SER trevligare ut iaf. Men en PSI går väl alltid att modda vidare då man handlat den... Fötbättra lite liksom. ![]() ![]() |
||||
Men denna PSI-porschen är ju en racebil. Då kvittar det om den är snygg bara det går fort. Men titta va fin den blev bara det kom på lite dekaler ![]() Vilken tror ni är snabbast runt ringen? ![]() ![]() |
||||
ok då...den duger la... ![]() Trodde det var gatbilen som visades på första bilsderna... ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1312 besök totalt |