Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12 >> 8 besök senaste veckan (47276 totalt) |
Det har inte gjorts något åt detta men jag har kapat ur plåt i hjulhusen för hjulen gick i, så nu är den hur lugn som helst ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Ja, det känns skönt att äntligen kunna börja ställa in bilen. Visst är det på rätt väg ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Ja, otroligt nog så var det bara att skruva fast grejerna igen ![]() Tack för visat intresse ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
På söndag åker jag å tittar å förhoppningsvis köper mig leksak nr2, en Sport 2000
![]() Är den bara i det skick som säljaren säger så är det klart ![]() Porschen får en ny slavcylinder också, jag hoppas att det är det som är felet med den strulande kopplingspedalen. /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Gottegris.............. _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||
Absolut inte! Ska ha karten att körträna i, så blir man inte så rostig mellan körningarna med Porschen ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Har haft ett problem med kopplingspedalen, den stannar kvar nere efter jag frikopplat. Det händer bara när bilen är igång. Igår luftade jag slavcylindern och det kom ut lite svart gojja å sen fungerande pedalen igen. Den klonkar å gnäller lite vid uppsläpp men den fungerar iaf.
Bilen ska köras på Mantorp om några veckor så nu blir det en del meck igen ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Båda dagarna blir det ![]() ![]() Vi ses! /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||
Jadu, jag har problem med att motorn blir varm som bara den. Även att jag står i depå med fläktarna på fullt så går tempen knappt ner ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Jepp!! ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Ikväll när vi ses ska jag ha min nyuppsydda specialmeckardräkt på mig, den har alla befintliga hål och massa lila ludd överallt så man kan ha det lite mysigt på golvet om man känner för det.....
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||
Pelle: Du är riktigt sjuk!! ![]() Vi ses ikväll! /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12 >> 8 besök senaste veckan (47276 totalt) |