| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Frontplåt, skärmar och kofångare, vilka passar e30??
|
1411 besök totalt |
|
Vet ej om det är rätt forum.. men här kommer frågan ändå..
Hej!
Jag har precis köpt Peter o's banpreppade BMW 320i -87! Den verkar ha bra prylar under plåten.. men själva plåten är det värre med. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Jag vill köpa nya skärmar, dörrar och front, och undrar vilka delar jag kan köpa!? Jag tycker den fronten som är på tex. 318is -90 är snyggare än den som är på min 87'a.. Is'en har väl M-front gissar jag. Kan jag köpa den frontplåten till min bil, och är framskärmarna annorlunda beroende på vilken front/frontplåt jag har? Helst vill jag ha front kjolar och bak-kofångare som ser ut som på bilen nedan! Var kan jag köpa det? och måste jag ha någon speciell frontplåt bakom eller hur funkar det? (Vill även ha den där vingen) Mvh nybliven BMW-ägare! (äntligen igen)
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
|
vi ser ju helst att man håller märkesspecifika frågor till resp. forum, iom att rejsa är ett märkesobundet forum för banåka i allmänhet.
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
|
kanske kan autopower vara ett ställe att söka på, men det borde ju finnas fler i sverige.
är tyvärr grymt dålig på BMW och dess olika forum
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
![]() |
Skruva banåkabil
|
1411 besök totalt |