Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Bilder på nya M5 E60
<<   1, 2
2344 besök totalt
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Turbo² skrev:
nej visst, jag håller med dig de flesta tillverkare är lite liberala.. men jag har reagerat lite extra på bmws nyare modeller z4,7an å 5an.. just p.g.a. att de är så "furuistiska" men det är samma principer man sett sen 50-talet under skalet.

ok, då förstår jag och kan inte göra annat än att hålla med.

Turbo² skrev:
Men att lägga ner resurser på att hålla på å finjuster och vidareutveckla ottomotorn med elektromagnetiska ventiler å allt vad som komma skall är i min ögon förkastat då det iaf är en maskin som lever på lånad tid.

Återigen, jag håller med. Såvida man inte kör den på väte då förstås. För då tycker jag faktiskt att man tar åtminstone ett halvt steg i utveckling.

Mvh / Micke

Mantorp
Här sen Nov 2002

Per Hylthén skrev:
AL skrev:
Javisst är Z3 Coupe snygg Per, men Bangle har inte flaska att göra med hur bilen uppträder eller hur kul den är, bara hur den ser ut. Och på den fronten får han nog bara full pott på just Z3...de andra har han lite väl mkt hyss för sig med.

Just därför delade jag upp mina påstående i 2 delar

FLÅT Per!

Per Hyltén
Värnamo
Här sen Nov 2002

AL skrev:

FLÅT Per!

Du är förlåten

Jönköping
Här sen Dec 2002

Hmm jag tror att jag väntar med ett uttalande tills jag har sett en i verkligheten. Jag tror dock att den får väääldigt svårt att slå BMW's klart snyggaste kaross E34'an (gamla 5-serien mellan 88-95)

(obs: M3 E30 samt nya M3, M5 osv är såklart snyggare men nu snackar vi kaross-serie )

Bilder på nya M5 E60
<<   1, 2
2344 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande