| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Idé att köpa projectbil utan garage?
|
1148 besök totalt |
|
Hej, Eftersom jag fått span på ett litet projekt så är min fårga om man kan hålla på och meka och även förvara sin rejsbil ute över vintern? Att man inte kan meka så väl på vintern förstår jag men är det så smart att skaffa någon rejsbil om man inte har ett garage att ha den i? _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||
|
Kan och kan...
Det är ju dels en fråga om vad du ska göra med bilen, dels hur tjockhudad du är (eller hur kallt det blir). Personligen har jag blivit för gammal för att skruva ute annat än soliga sommardagar. Samtidigt byggs det fräna saker under partytält med väggar och halogenlampor så har man bara tålamod funkar det. Jag skulle aldrig rekommendera någon att hålla till ute men rent "tekniskt" sett går det att förvara en bil utomhus utan problem. Se bara till att du blir av med fukten inne i bilen... /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
|
sedan lär det ju inte vara nått större problem att få hyra, låna ett garage eller garageliknande yta i eller runt härnösandstrakten...
|
||
Tyvärr så har jag inga kontaket på det området. Vet inte om ett enda presumptivt ställe faktiskt! Har du nått som kan vara intresant så PM gärna! _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1148 besök totalt |