Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7449 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sa jag inte det då? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Nu blev det lite intressant....... års mod? mil? skick? utrustn? något kul godis på den? Låter rätt ![]() ![]() _________________ Varför köra nytt när det finns gammalt ![]() |
Aahhhrrgh!
Vill haaaa! ![]() Nu väckte du habegäret ordentligt Jerry! Ekonomin finns dock inte om man nu skall komma ner på jorden igen ![]() Får väl nöja mig med min fattigmans-variant av E30 ![]() ![]() Den har åtminstone Mo-fälgar ![]() _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
Jag som hoppades på att den lille gule skulle komma ner ![]() Men det blir kul att se 318 "in action" också....... Hoppas bara att jag kan ta mig ner till den helgen ![]() _________________ Varför köra nytt när det finns gammalt ![]() |
"M3 E30 måste vara en drog!"
Så du också kommit fram till detta. ![]() Jag köpte min för knappt två år sedan och gillar den mer och vad tiden går. /Gunnar _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
Jo, jag kommer nog med M3an och 318, måste få känna lite med M3an på Knutan ![]() |
http://www.e30m3therealm3.com/gallery/track/dtm241.jpg
![]() Lilla späda M3an jagad av de stora farliga Audisarna... ![]() http://www.e30m3therealm3.com/gallery/track/mseries606.jpg http://www.e30m3therealm3.com Den sidan är ju helt hopplös, man kan ju sitta hur länge som helst och drömma... ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
Lugn...snart svänger vägen och då vet vi vad som händer... ![]() ![]() |
Då kör Mercorna om både Ådisar och Beemers! ![]() ![]() |
Dessvärre är den bilden från DTM och det ser ut att vara den banan som går igenom Nürnberg`s stad,
kommer inte på vad den banan heter ![]() ![]() Edit: Norisring ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
_________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
_________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
ahh.. Rudy's grupp-a 92' lookalike, den är snygg ![]() den här har jag som bakgrundsbild ![]() ![]() |
ska det va bmw så ska det ju va e30 - m3:an ,annars håller jag mej till iroc-z : or ...
![]() ![]() ![]() polarna tycker jag e konstig som gillar "gammla" m3:an bättre än nya ... men min hjärnskrynklare säger att jag e normal ![]() _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
Du kan vara lugn Björne, du är helt normal...iaf då du inte leker med Amerikanska leksaker...
![]() ![]() Klart M3:an är fräckare än de nyare 330is och 332is... ![]() ![]() ![]() |
Re: M3 E30 måste vara en drog!
Snart finns det en svart M3:a med likadana fälgar! Beställde idag! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Dock så vann väl Mercedes -92 och -93. Eller har jag fel angående -92? ![]() EDIT: Eller var det så att de vann -93 (med 190:n) och -94 (med nya C-klasse)? |
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7449 besök totalt |