Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Svängjänk... Z28
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (5852 totalt)
novajonas
stockholm/järfälla
Här sen Sep 2004

Superswift skrev:
FORD OT:
Min bror berättade att han i helgen hade sprungit på ett garage i Göteborg där det stod en Mustang 69a byggd som en ren Boss Trans Am replika med 650 kusar under huven, otroligt rå, gatreggad banbil som tydligen inte setts mycket ute på svenska banor. Lite samma upplägg som denna bil alltså. Är det någon som känner till bilen?

Ägaren hade mest roat sig med att köra från motorcyklar på gatan.....

Det måste vara samma boss musse som jag nämde i din gammla tråd med tankar om banrace mustang planer... var med i ett nummer av POWER förra året... riktigt ball bil

CHEVA NOVA 1972
Citera
Magnus S
Stuvsta
Här sen Maj 2004

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

novajonas skrev:
Superswift skrev:
FORD OT:
Min bror berättade att han i helgen hade sprungit på ett garage i Göteborg där det stod en Mustang 69a byggd som en ren Boss Trans Am replika med 650 kusar under huven, otroligt rå, gatreggad banbil som tydligen inte setts mycket ute på svenska banor. Lite samma upplägg som denna bil alltså. Är det någon som känner till bilen?

Ägaren hade mest roat sig med att köra från motorcyklar på gatan.....

Det måste vara samma boss musse som jag nämde i din gammla tråd med tankar om banrace mustang planer... var med i ett nummer av POWER förra året... riktigt ball bil

Säkert samma bil, nu när man har planer på ny svängjänk i form av Falcon så känns det lite bittert att ha sålt mussen och aldrig förverkligat planerna. å andra sidan var det ju nödvändigt för att få loss pengarna för nästa projekt...

Citera
Bilder o videos
Svängjänk... Z28
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (5852 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande