Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1137 besök totalt |
Kollade kanske 20 min och man kan ju säga att den enda som kunde hota ferrari tvingades bryta på grund av en. Nör han fick en splitter som virvlade upp bakom en ferrari över vindrutan och taket. Taket slets förövrigt av och det var därför dom tvingades bryta.
_________________ Thomas Tegbäck |
||||
Hö, det var ju ungefär så mycket som ES visade totalt i livesnuttarna mitt på dagen ![]() Det fanns en Roos på 70-talet som körde i USA. Är det samma? Är dom släkt? ETCC räsen var ju rätt täta och skojiga, och så dom fick vinna varsin gång ![]() JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||
Kan det vara Bertil Roos du tänker på? om de är släkt har jag ingen aning om. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Han som kör nu är väl Henrik Roos!?! Som kört Viper i Sverige i GTR-serien i flera år och som tidigare kört en del Porsche. Det är inte samma kille som körde i USA och som(om jag minns rätt?!?) också anordnade en del förarkurser "over there". Magnus Wallinder är en duktig förare från gurkstaden Västerås! ![]() ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1137 besök totalt |