Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
886 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
F1-resultat 2003?
Så här ser det ut nu! Constructors Championship 2003 1 McLaren-Mercedes 41 2 Renault 23 3 Ferrari 16 4 Williams-BMW 14 5 Jordan-Ford 8 5= Sauber-Petronas 8 7 BAR-Honda 5 8 Jaguar -Cosworth 2 Vem är överst efter efter sista deltävlingen tror du? _________________ Pär Hylander |
När Ferrari får ut 2003:an så är dom andra stekta!
![]() ![]() ![]() Fast alla epoker har sitt slut och kanske är det början på slutet av Ferraris epok som vi ser nu. ![]() Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
Jag tycker det verkar som om McLaren har mer mos i sina motorer än någon annan - nu skall väl tilläggas att Ferrari iofs. körde med väldigt hög downforce på Interlagos men ändå...
McLaren blir nog att se upp med då MP4-18A tas i bruk senare. När Ferrari introducerar F2003GA blir bara till att vänta men jag har svårt att tro att de kommer att vara/bli lika överlägsna i år som förra året men det återstår att se. Annars har jag bara bra att säga om regeländringarna för det har blivit bra mycket mer intressant att se dessa lopp. Iofs. har ju Ferrari och McLaren varit dominanta än så länge men jag hoppas Williams och Renault får mer fart på sina vagnar. Tragiskt för Rubens då han tvangs bryta IGEN !!!! ![]() _________________ //Hazze owenius S.C.S |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
886 besök totalt |