| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche 993 (911) Carrera 4
|
914 besök totalt |
|
Porsche 993 (911) Carrera 4, 1995 9400 mil Manuell växellåda, Polarsilver, Mörkgrön helläderinredning(tak, instrumentbräda, dörrar, etc.), 18" superlätta Veloce GT fälgar, Alpine Multimediasystem med 8" LCD färgskärm. Mille Miglia sportavgassystem, xenonlampor, klimatanläggning, färddator, sollucka, racingstolar (original elektriska läderstolar finns), vita blinkers. Mycket bra maskinellt och optiskt skick, går mycket bra och har alltid sköts väl. Bilen har självklart all standardutrustning som dubbla airbags, ABS, 6-växlad, 4WD, aktiv bromsdifferential, elhissar, elbackspeglar etc. Jag kommer bara tillåta testkörning av bilen som utförs av mekaniker från Porsche Center eller från Motormännen. Bilen finns i Malmö. Då jag är Engelskman så är jag tacksam om ni skriver era e-mail på engelska. 330.000 kr eller bud.
_________________ Porsche 993 Carrera 4 |
||
|
|
||
Ja, bilen är ursprungligen såld i Tyskland (jag var delaktig när Graham registrerade den i Sverige). Jag har spenderat en del mil i den här bilen och det är en väldigt stark 993:a. _________________ Anders Hansson |
||
![]() |
SÄLJES
|
914 besök totalt |