| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder: Honda S2000 25/9
|
1579 besök totalt |
|
Tjena! Fotade Jokkes Nylackade S2000. Bilder kan man väll bara säga är SNABBT TAGNA då killen ville hem så fort som möjligt =) Hoppas ni tycker om dem!
Jag tror vi höll på i tio min ungefär =) Mvh Viktor Hjelmqvist |
||||||
|
Mycket fina bilder,jag har bara en personlig åsikt och det är beskärningen.Vill ha hela bilar men som sagt det är min personliga åsikt.Tummen upp annars för det konstnärliga i dom
|
||||||
|
|
||||||
|
AHHHH...så gillar jag bilder
men det är en smaksak.Du har blivit skitduktig på att fota om man får skriva så!?Måste börja testa att plåta stillastående jag med men det får väl bli nästa säsong.Kollade igen,ruskigt snygg bild(bilen är lika snygg den)!!!
|
||||||
Det värmde att höra att du tycker det! Synd att jag ska ha ny kamera när jag börjar lära mig den
mvh |
||||||
Men se det positivt,när du lärt dig den nya kan det väl bara bli ännu bättre |
||||||
Du hade EOS? Hur är den? mvh |
||||||
|
Hehe...svår som f*n...trycker av för tidigt fortfarande.Är van vid en gammal Minolta Dimage Z1:a med fördröjning när man tar kort,eos 350:n tar direkt.Annars är den underbar,liten och smidig för att vara systemkamera.Är inte så jättestor till växten så den passar mig perfekt.Ett stort + är att det finns hur mycket objektiv och tillbehör som helst,nytt som begagnat.Vilken har du tänkt att handla?
|
||||||
Nkon D50 =) mvh |
||||||
|
|
||||||
![]() |
Bilder o videos
|
1579 besök totalt |