Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2 >> 3552 besök totalt |
Personlig statusrapport liksom
om någon kanske undrat varför jag synts här på Rejsa väldigt lite på sistone och tyvärr även är extremt dålig på att svara på PM osv så vill jag bara ge en liten rapport. Jag mår ganska dåligt sen ett antal veckor tillbaks med psykiska problem (som vanligt...). Då och då så funkar det helt normalt ett litet tag men överlag så är min tillvaro tämligen begränsad. Så om ni försökt nå mig via PM eller email t.e.x. så är risken stor att det blivit liggande tyvärr. Ett stort tack till de som ställt upp som moderatorer och som tillsammans med er ser till att det rullar som det ska här när jag inte kan vara här o hålla ordning på er ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Har blivit ett väldans långt uppehåll
![]() Sen några veckor har jag börjat jobba lite mer ordentligt med mitt projekt www.Tystpc.nu vilket känns väldigt bra ![]() ![]() Jag är fortfarande totalt jätteurusel på att svara på PM och email vilket jag ber om ursäkt för! Jag måste helt enkelt prioritera annat ett tag till. Hoppas ni klarar ut det mesta ändå tills vidare. Återigen, ett stort tack till moderatorerna och stort tack till alla som sköter sig så moderatorerna får så lite som möjligt att göra ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det är väl du som ska ha det största tacket, som tillhandahåller oss bildnördar denna underbara sida. Krya på dig önskar jag. /Mvh Martin L _________________ ![]() |
||||||
Ta den tid du behöver Magnus!
![]() Rejsa har påverkat mitt liv på ett väldigt positivt sätt. Aldrig tidigare har jag stött på så mycket trevliga människor på ett och samma ställe. ![]() ![]() Jag har sagt det förut, men det tål att upprepas: Tack Magnus, för att du har skapat den här "soffan". Bäst i ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||||||
Jag instämmer med Jet!! ![]() Du, Magnus, är hedersvärd! ![]() ![]() Krya på dig! Låt det ta den tid det kräver ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
även jag instämmer ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||||
måste instämma! kan vi lyfta ett finger för dig så är vi många som gärna gör det! _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||
Håller med till fullo jag också. ![]() |
||||||
![]() Skämt o sido, jag lyfter gärna alla fingrarna för att hjälpa dig om det är något man kan göra! ![]() ![]() Krya på dig och tack för att du har skänkt rejsa.nu till mänskligheten! ![]() |
||||||
Världens skönaste "soffa",så otroligt skön och behaglig så man nästan vill bo i den..
![]() Skapar man en så är man väl behövlig av all hjälp man kan få, säg bara till om den behövs!!! och självklart så ska du ta hand om dig och krya på dig!!! |
||||||
Jag har kul med jobbet med www.Tystpc.nu och har fått in en agentur till, FireDTV, så nu är det två
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Men det är kul när jag kommer in i mitt vardagsrum att det sitter en j***a massa folk i soffan ![]() ![]() ![]() Så jag ber om ursäkt återigen, PM och email ligger tyvärr obesvarade lite till. _________________ ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() Hoppas du är på bättringsvägen!! _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Jäkla tur att du har en så stor soffa och att familjen tillåter allt spring till och från den!! ![]() ![]() |
||||||
Största problemet med denna soffa är att man får höra så mycket fiske-historier så man får en massa dumma idéer för sig om att man måste uppgradera bilen mm.
Tack för en soffa i världsklass!! ![]() ![]() Lycka till Magnus och stressa inte tillbaka bara för att sen falla ner med ett magplask. Det tar tid att komma tillbaka och låt det få göra det. Ta det lugnt och krya på dig!! _________________ Mattias Österberg Porsche 993 C2 -94 Porsche 968 CS -93 [SÅLD och saknad] |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2 >> 3552 besök totalt |