| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Film: AE86:an i KarlstadRacing's konbana
|
1631 besök totalt |
|
http://media.putfile.com/Kristian--- Man kan väl säga att den är "rätt så" stabil.... eller ? _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
tack för att du frågar Joni. tiden var 33,12 ? någe i första & 30,62 + en kon i andra. (med en galen & söt journalist som passagerare som skrek halva vägen & skrattade resten) Han som vann körde (har jag för mig på 29, ?? med en Porsche GT2 (kan ha vatt 27, ? okså) tror jag blev 7:a med denna tiden totalt bland en massa bilar. MVH/ ........K Nån kommentar om själva körningen kanske ? Körde på TOYo T1-S 195/55-14 fram & TOYo Snowproxes 175/65-14 dubbfria vinterdäck bak med 3,5 kg i. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
dels driftinställningen på chassiet & dels 3,5 kg i bakdäcken. Toyo vinterdäcken greppar förvånansvärt bra på bana utan att sladda. Pulver........ finns det ca 120 av.... (bara)
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
124 - 165 beroende på utförande i Toyotas 4-ag motorer
min består av ett AE92 (fwd) 7-rib block med bigport topplock. AE86 insug & allt annat okså AE86 förutom en vattenpump från AE92. detta ger ca 120 hk på pappret. Japps.. låter mer än mkt gör den... Men sätter jag i insatsen i ljuddämparen så går den märkbart sämre MVH/ ........K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Jag var där o kollade på dig, o alla andra, live
Han som vann körde en första generationens Porsche GT3 och på 29,nånting ja. Vet inte om den var standard men jag tror det, låg fint kring konerna. Även en gammal rwd Toyota Starlet körde på en 29 tid... en rallybil då
_________________ Daniel Briander, Alfa Romeo 156 V6/ |
||
|
Min bil på samma bana: http://media.putfile.com/050814_konb
_________________ Erik Lindgren Honda Integra Type R K24 -98 Accord -04 |
||
![]() |
Bilder o videos
|
1631 besök totalt |