Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4407 besök totalt |
intresse att besöka autosportmässan i birmingham i jan.
eftersom förra årets resa blev en succe bland dom medverkande, så funderar jag på att upprepa den. OBS!!!! för dom som inte tittar på länkarna som finns i detta inlägg, så, gäller datumen 11-14/1-2006 upplägget är samma som förra året och ett begränsat antal biljetter (jag kan som mest ta med 8 pers)finns att tillgå under trade-dagarna genom mitt företag. tror att förra årets resa slutade på ca 3500:-/gubbe för flyg TOR/hyrbil delat på 5st/boende 3 nätter på hyggligt hotell på lagom avstånd från mässan. vi fick även en liten guidning med öl av lokala förmågor som är bekanta från vx220-forumet. resan sker ons-lörd med mässan på tors-fred 09:00-18:00. biljettpriset för 2 dagar inkl live action arena ena dagen kostar 51£. flyget som gäller är från skavsta med ryanair och ju tidigare man beställer, desto billigare. samma gäller för hotellet. länk: http://www.autosport-international.c _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Är precis som tidigare år intresserad. Dock har det dykt upp en ytterligare komplikation jämfört med förut.
Skulle behöva jobba lite för att ha råd med fler utflykter/delar ![]() Mässan ligger som vanligt i omtentaperioden ![]() Verkar vara en kul mässa, synd bara att det verkar kört för min del som vanligt. Fast mycket kan hända på ett par månader, karnske blir en sväng dit. Man vet ju aldrig ![]() _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||||||
Då gör vi en lista då
![]() behöver jag nämna att den är bindande, för jag vill inte både arrangera gratis och betala för uteblivna anmälda ![]() 1. Dude 2. P.P 3. Anton Lillsund _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Not a problem, chefen är bara lycklig om jag försvinner några dagar i januari. Undrar vad stackars Anton skall utsättas för i år? Ännu närmare kontakter med en page 3-flicka kanske
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
I år är det din tur ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
kollade lite priser på ryanair.
tar man fakiren kl 06:40 dit och 13:40 hem så kostar det 700:-/pers f.n. väljer man det senare flyget dit (17:15) blir summan 800:-/pers f.n. ju längre man väntar desto dyrare blir biljetterna. tar man det senare flyget som vi gjorde förra året, så blir det lite tajt om tid, men å andra sidan hittar vi ju vägen i år ![]() ska vi satsa på en mondeo diesel i år igen ![]() grundpriset på en mondeo är 1430sek och till det tillkommer ev extra förs på ca 500sek. hotellet (samma som förra året ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Jag får vara med eller hur? Men behöver givetvis inte flyget
![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
går du med båda dagarna eller? _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
du är hårt ansatt av ålderssynfel ![]() Avresa 11/1-2006. Mässa 12-13/1-2006 Hemresa 14/1-2006 ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Japp. Jag tror bara jag behöver två övernattningar, eller? Dag två kan jag ta tåget hem eller nåt sånt för ni tänkte väl övernatta tre nätter om jag tolkar allt rätt. Jag undviker helst F1 ![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
om du åker upp på torsdag morgon och hem fredag kväll, räcker det med 1 natt. men du kanske vill hänga med på en bira på fredag kväll? _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||
Skulle varit kalas att följa med på, men ekonomin sätter stopp. Får väl övertyga min arbetsgivare om vikten att jag får åka dig på jobbets bekostnad tillsammans med den ordinarie delegationen härifrån.
|
||||||
Snälla, inte "The redeye". Om planet går 06,40 så skall man väl vara där en timme innan? 05,40 alltså. Ordinarie resetid för mig till Skavsta är nog drygt 3 timmar, men i januari vet man ju aldrig hur vädret blir, så man får nog räkna med 4. Avfärd ifrån Kalmar 01,40 alltså
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4407 besök totalt |