Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4407 besök totalt |
du får väl inackordera dig hos ngn som bor i närheten av skavsta ![]() ![]() dessutom åker väl du inte audi i år ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Vadå, tror du att jag har råd att köpa Porschar i fungerande skick eller?
![]() Visserligen har jag släktingar i såväl Sumpan som Åkersberga och Bromma, så det skall väl inte var omöjligt att ta sig ner därifrån, även om det blir otäckt mycket mil "i onödan". _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||||
Japp jag stannar en natt till för sällskapets skull ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||||
Jag har kollat mitt schema, kan inte åka förrän torsdag eftermiddag, så jag behöver två nätter då, typ tors-fre samt fre-lör. Jag får ta tåget eller nåt och så får ni svänga förbi och hämta mig typ om inte hotellet ligger alltför långt från centralstation (det löser sig nog). _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||||
du kan väl bo på samma hotell som vi ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Ja, det är väl tanken att bo på samma ställe, men jag vet ju inte var det ligger och jag tänker inte bry mig om hur jag ska ta mig till hotellet förrän möjligtvis två-tre dagar innan ![]() Jag hoppades på få skjuts lör morgon. Om ni ska gå på action arena på fredagen skippar nog jag den delen, om möjligt. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||||
nu har jag satt ett sista anmälningsdatum den 20/10-2006 och det vore mest ekonomiskt om vi är antingen 5st (1 hyrbil) alt 8st (2 hyrbil).
1. Dude 2. P.P 3. Anton Lillsund 4. Kees 5. Peter S _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Liten fråga om din matematik. om en hyrbil rymmer 5 personer torde två hyrbilar rymma tio personer. Hur har du räknat för att få åtta pers som mest ekonomiskt på två bilar ? |
||||||||
om du läser min första post, så tror jag att det står att jag max kan ordna typ 8 biljetter till mässan ![]() ![]() 4 sitter bra i en bil och 5 går om man är lite kärleksfull ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
ok, jag läste självklart alla poster, men som vanligt så har jag selektivt mine :o |
||||||||
bra att du påminde mig
![]() hade i min arbetsiver helt glömt detta. följande personer kan pm:a mig sina fullständiga uppgifter inkl tel och persnr. 2. P.P 3. Anton Lillsund 4. Peter S vi blir bara 4st, men det är lättare att rodda ihop för min del ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Det blev inte redeye, så vi åkervid 17:nånting dit och 13:nånting hem
![]() jag skickar en räkning per pm till dom berörda inom kort. Foxy ställer upp på guidning iår också ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
![]() Polisinnan får följa med ut och inspektera så att allt går rätt till ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||||
Blir vi några som ses
![]() _________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||||||||
_________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4407 besök totalt |