| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche 911 C2 Umbau -77 -EJ TILL SALU LÄNGRE
|
4145 besök totalt |
|
Fin 911 optiskt uppdaterad till 1992 års Carrera 2. Bilen fanns med 2.7 samt 3.0 liters motorer när de såldes. Detta är en Carrera 3.0. Svart med svart skinn och 17" Cupfälgar. Cupspeglar, sportavgassystem (låter perfekt) mm mm. Allt jobb med uppdateringar utfört på Porscheverkstad i Tyskland. Alla papper/kvitton finns. Även uppdaterad invändigt. Motor i kanonskick. Växellåda behöver ett nytt lager, behöver ny värmekammare. Jag säljer min pärla sedan fem år tillbaka billigt för jag har själv tummen mitt i handen och ingen tid eller ork att fixa växellåda etc. Utmärkt köp för någon som är händig och har garageplats. Bilen står för närvarande på K3 i Haninge som har gjort kontroll på den vad som behövs göras. Jag ger ett bra pris, 99 999 kr.
Körmässigt kan jag säga att bilen är otrolig. Tro mig, jag har kört en del =) Kontakta mig om du är intresserad av bilen och är med på att det behövs bytas ut ett par grejer. Alx Danielsson 070 636 00 24 info@alx.nu _________________ Alx Danielsson |
|
Vill tillägga att bilen står på K3 Autocenter i Haninge.
Den som vill kika på den kan kontakta mig eller dem. www.k3-autocenter.se Alx _________________ Alx Danielsson |
![]() |
SÄLJES
|
4145 besök totalt |