Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1501 besök totalt |
Några svennar nere på Ringen 10:e okt.?
Jag kommer vara nere den 10:e oct. i en hyrgurka. Ser att 2 st. till planerar att vara där. ![]() http://www.nuerburgring.de/index.php 10.10.2005, Montag von 13:00 Uhr bis 19:30 Uhr _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Re: Några svennar nere på Ringen 10:e okt.?
Nackdelen med måndagar är att de oftast jobbar med att byta ut räcken efter helgens krascher. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Re: Några svennar nere på Ringen 10:e okt.?
Är nere under helgen. Men vi åker hem den 9:e tyvärr. Hade varit trevligt annars ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Jag är nere också och skall titta på VLN! och köra lite på söndan, vi drar nog hemåt på måndag morgon dock.
När vi har kollat på vln innan har vi bara varit runt banan, kommar man ini depån nåt och behöver man nån biljett till det? _________________ Jens Lanvin |
||||||
Det är öppet och bara att gå in. Finns mycket trevligt att se! Vad åker ni för bil ner? Så man känner igen er ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Trevligt! Vi kommer åka Mazda 626 av nyare modell, så det blir inga låga åttor mellan BTG direkt. Kommer bo hos Frau Schumacher i Herschbroich, som ligger mellan Adenau och Nürburg. På kvällarna bor vi troligen på Pistenklause... ![]() Vi syns där nere! ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Jag åker förhoppningsvis ner nästa helg. Från Stockholm fredag eller lördag tidigt, hem igen tisdag morgon. Dock ej 100% säkert om jag kan komma loss.
Känner ju ej någon av er, men jag hejar gärna! Kör en svenskreggad vit 996:a utan vingar. Bor troligtvis i Adenau. :-) _________________ Björn Hoffmann, Stockholm (PCS #9240) |
||||||
Har ett kort med 7 varv kvar , som jag gärna säljer , då jag inte kommer åka ner mer i år
..... hör av er om intresse finns |
||||||
Nja, inte riktigt. Under fredagsträningen är det bara att knalla in. Under lördagens race behövs biljett för att komma in i depån. Kostar 9 euro har jag för mig. Eller var det 7? ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||
Jasså? Var inte min mening att fara med osanning ![]() Förra året var det ju bara att traska omkring som man ville, även på rejset. Men det kan ju säkert vara ändrat då till som Anders säjer. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
Det ska iofs ha kostat pengar (under racet) redan förra året. Tror dock att man kan slippa in utan biljett om man är riktigt tidig. Före kvalet försagsvis. _________________ Anders Dauner |
||||||
Lördagen brukar jag åka till depån när det är omkring 1 timmen kvar av tävlingen, och då har jag aldrig behövt betala för att komma in. ![]() Men i slutskedet av tävlingen kanske dom har dragit in biljettkassorna. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Det kan nog vara så. Efter tävlingen brukar man kunna köra bil ända in i depån utan tillstånd. För de som väljer att ta sig in i depån kan jag fö rekomendera att se starten från läktaren längs start/mål. Det är helt klart en mäktig syn att se första startgruppen dundra ner mot första kurvan. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1501 besök totalt |