Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
864 besök totalt |
Pilsner kväll fredag 28/10
Mors vänner! Jag tänkte försöka mig på att organisera en pilsner-kväll hemma hos mig fredag den 28/10. Inbjudna är i först hand de som var med nere på "Svensk-helgen" nu senast men självfallet även ni andra som "brukar" vara med eller på annat sätt känner att ni känner mig. På programmet står det vanliga, pilsner, korv, pilsner, video, Scalextric race, video och pilsner och massar av snacka om Ringen! De som är intresserade att komma - skicka ett mail till min privata adress: gt3-bredband-net så får ni mer detaljer. Välkomna! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Vad skoj det lät! Vet inte om jag kvalar in riktigt, men man kanske kan muta dörrvakten med några Bitburger?
![]() Nåja, tror inte att jag dyker upp, långt till norrland ju ![]() _________________ Mvh / Kalle Hansen |
||
Kalle, självklart kvalar du in - du var ju uppe och sniffade på pole-position sist vi sågs! ![]() om du ändock orkar pallra dig upp till våra breddgrader kan jag nog erbjuda någon form av övernattning. Antingen i källaren bland tomma pilsnerflaskor och slitna bromsbelägg eller på vinden mellan Scalextric banan och Logitech ratten! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Jag tackar för den storartade gästvänligheten och lovar härmed att komma upp och besöka minst en pilsnerkväll "i norr" (det är ju nästan lika långt härifrån som till ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh / Kalle Hansen |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
864 besök totalt |