| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Vad är det fär fel på min grannar ??
|
5 besök senaste veckan (2820 totalt) |
|
När man tittar ur mitt lägenhets fönster så ser man bara BMW E30
Vad är det för fel på dom ?? Kan ju även säga att det saknas en hel del bilar på bilden. Det bor 4 personer i huset.[/img] _________________ // Jani Hast |
||||||
|
Re: Vad är det fär fel på min grannar ??
Är väl inget fel på grannarna.. Enda felet är väl att grannarnas granne inte har en E30?..
_________________ Mvh / Daniel Ene |
||||||
|
Fel på grannarna??????
Är det inte mer fel på fönstertittaren som förundras över sina grannars bilval, huh hemska tanke. Vad mer tittar och fotar han?
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||||||
|
Fotar inget annat utan för. och håller mig från att kolla på grannarna utanför.
Har ca 500 meter till pizzerian. Det är jag som är utläningen i vårat hus (Är finne). quote="Daniel Ene"]
Är väl inget fel på grannarna.. Enda felet är väl att grannarnas granne inte har en E30?.. [/quote]
Skulle jag skaffa en E30 så skulle den gå sönder för fort. Då blir grannarna väldigt ledsna. och sen har jag mitt riskor. _________________ // Jani Hast |
||||||
|
Ja var är den röde touringen med fin front, den saknar jag .
|
||||||
|
Ett gruppboende för E30skadade Den gemensamma nämnaren är väl att alla i huset åker nån form av 3-serie, men dina 360 Modenor är nog finast ändå Jani.
_________________ Peter Karlsson |
||||||
|
Den är såld. _________________ // Jani Hast |
||||||
|
80% av mina grannar kör ADAM astra!!!!! hua.
Tur man har alla golfar på garage uppfarten. den värsta samlare jag har träffat på var en kille utan för Jägersro/malmö. 12st Opel Gt!!!!!!!! i trädgården. _________________ Patrik Hagel Åker Volvo XC60-D4-2015 Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004 Skruvar Golf GTi 1983 |
||||||
|
Ja vet men har inte vågat säga det innan men... De hänger på rejsa förmycket och får där igenom dåliga vanor och idéer...
_________________ Oscar Lindengren Volvo 242DL ( snart 242 T6 ) Nissan Sunny Gti-R Honda CBR954RR |
||||||
|
[quote="snösträng"]
Min blonda flickvän sa just: Vad är det för skillnad på en Porsche och en blondin? -Porschen lånar man inte ut till polarna Nu vet jag inte vad jag ska tro längre...
_________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||||
|
[quote="Superswift"]
Får jag bli din polare
|
||||||
![]() |
Bilder o videos
|