| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 -95 gatreggad tävlingsbil
|
1878 besök totalt |
|
Är inte helt hundra på att jag ska sälja M3-an, men pejlar om det finns intresse... Finns rätt köpare och rätt pengar så säljer jag den... Motorn har tappat oljetrycket, låter inte illa alls men har inget tryck. Förhoppningsvis räcker det med vevlagerbyte? Har inte skruvat upp och kollat ännu. Bromsar fram medföljer EJ, dessa är stulna... Vagnbok finns. Medföljer: kolfiberhuv, glasfiberfront (troligtvis även huv o bagagelucka i glasfiber), 4st slicks, 4st helt nya Bridgestone r-däck, 4st sommardäck, 4st dubbdäck, en hel del extra motordelar, extra vindruta, orginalhuv m.m. Ge mig bud...
_________________ Johan Dahl |
|
_________________ Lasse Lindell |
|
Uppdatering:
Nu finns det en fungerande motor till bilen också! ( och 1st renoveringsbar + 1st skjuten) Fick tag i en fungerande komplett motor så i med den och på med ett par bromsar så är det bara tuta o köra! Detta höjer ju värdet avsevärt men kom gärna med ett bud ! Kan även tänka mig att byta mot annat kul.. M3 E46, M-coupe eller kanske inte ens BMW? Pengar läggs till om ni har något intressant! _________________ Johan Dahl |
|
Vad e detta för påhitt
Du ska väl inte ge upp redan
Nänä in o banka motor så du har en körklar bil nästa år
|
![]() |
SÄLJES
|
1878 besök totalt |