Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Någon på ringen 18/10???
1051 besök totalt
DJ POWER
Strömsholm
Här sen Okt 2005

Trådstartare
Någon på ringen 18/10???

Tjena!

Tänkte avlägga visit på ringen med hyrbil 18/10. Någon som är där på förmiddagen så vore det ju kul att ses.

Lidköping
Här sen Aug 2005

Ska kolla mitt schema.
Skall ändå hämta bilen på ring-racing.
MVH,

Citera
DJ POWER
Strömsholm
Här sen Okt 2005

Trådstartare
Skoj!

Skicka ett PM med tel nr om du kan komma

Lidköping
Här sen Aug 2005

Tyvärr, ledig på tisdan så jag åker hem på måndan.
ha det så trevligt.
Är inte mkt folk på vardagarna där nu. Mest seriöst folk som testar fina bilar, och folk från närområdet.

Citera
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004

Jag var faktiskt förbi Ringen den 18:e 3-4 timmar, men banan öppnade aldrig för allmänheten. Industrin testade långt in på mörkertimmarna, främst BMW. Nya 3-serien cab, nya X5, M6 Cab, M5 Touring hörde till de mest intressanta skapelserna. Lexus körde en SC 430 Coupé med mkt gött V8-ljud och, av växlingstiderna att döma, någon form av DSG-låda. Nya S-klass, Audi Q7, Porsche Cayman, Astra Cab var också intressanta, mest av intresse var dock nya 997 Turbo och 997 GT3! Att det sedan pös runt en Carrera GT i makligt tempo kunde man leva med, vilket ljud!!! Höjdpunkten för dagen var dock en Audi TT som propsade på att inte bromsa innan krönet vid Pflanzgarten I vilket fick till följd att den sladdade på tvären ut i grusfållan varpå föraren planterade gasfoten mot durken och bilen drog sig ut på banan igen på fullt hjulspinn och ställ! thumbs up

Strömsholm
Här sen Okt 2005

Trådstartare
Kul!!

Hade varit kul att se. Fick tyvärr ställa in mitt besök på ringen då nån stolle ändrade mötestiden i Konz så jag fick stressa dit och bara drömma om hur gött det måste ha varit att vara där och mysa i solen på ringen.
"Arbeit mach frei" var det nån som sa.... men inte fan blev jag ledig av att jobba!

Någon på ringen 18/10???
1051 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande