| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: OZ Superleggera Cup 7x15"
|
1261 besök totalt |
|
4/108 et 42. nya i kartong. cupmodellen är mörkare grå än std leggeran. 4400:-/4st _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Bultmönster?
Inte 4x100 eftersom de brukar ha ET37 (har iaf inga pengar nu )?
|
||||||
cup slutade tillverkas för 2år sen. några mm spacer och du är homefree s.a.s _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
en liten fråga om allergin. varför
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
Antagligen något Fuling har lurat i mig. Nä skämt åsido, en grej jag har fått för mig. _________________ Mikael Lindqvist SVKG 692 |
||||||
då tycker jag att du ska revidera den känslan och slå fuling i huvudet med nåt hårt
NEJ Fuling!!!! det är inte vad du tror det är
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Ääääääääääääää vad har jag nu sagt???
Med ca 2-5mm är det riskfritt med spacer, BARA man har centrumstyring sär är det HELT riskfritt. Dude, mig vetligen har vi lite olika ärfarenhet av av vad som händer med och utan centrumstyring. Men vi är helt överens om att centrumstyring är att FÖREDRA. Eller är det något annat jag missat????? _________________ Johan Sjölinder |
||||||
Fuling raring :
vi har nog ganska exakt samma åsikt om att man MÅSTE ha ngn sorts centrumstyrning och inte förlita sig på bultarna öht. det jag menade var att den hårda sak som skulle slås i ditt huvud inte var det som du först tänkte på
för det mesta räcker std-styrningen ända ut i fälgen, om man kör med under 5mm spacer _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1261 besök totalt |