| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Minnen från sommaren/hösten 05
|
1755 besök totalt |
|
Tjena Slänger upp lite bilder från sommar 2005 + hösten 2005 hoppas ni gillar dem. Jag och en bekant åkte till gelleråsen en dag när den var hyrd. En rolig dag trotts regnet i början. Denna BMW gick bra
Jag och "oscaro" Här på forumet begav oss till gelleråsen för att titta när Porsche Club Sweden hade hyrt.
STCC Finalen på Mantorp park, i pausen S40 challange.
En snabb volvo på ett STCC på gelleråsen
Träffade Henrik Roos mfl vid stugan nära Grebbestad
Deras SRT10
Efter lite snack ang igenkännade i örebro så fick jag även provsitta SRT10:an
Nära stugan ligger en liten småstad. besökte den för att leta efter F50:in , och tillslut hittade jag den. Detta kort taget med mobilen (LGU8120)
Snabb fotografering av Cliffies's Honda S2000
Denna bild är EJ tagen utav mig. Jag och oscaro var i sthlm samtidigt som det var ÖST100 träffen. vi gnallade ner och hade en jätte trevlig avslutning på kvällen oscaro's bild!!!!!!!!
Tack för mig! Ha en skön vinter alla! |
||||
Är det jag som är blind-jag ser ingen Ferrari så långt ögat når! Edit. Jaha, är det F 50in vi pratar om... jag förstog ibte att det var fler bilder än den omedelbart ovanför vi diskuterande, men så har jag druckit fler whiskey och ...nåt annat vad det nu hette, jag kommer inte ens ihåg vad jag druckit ikväll...så lyckat var det! Räknar med bakfylla imorgon iaf
_________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
Stämmer. |
||||
Visst är den underbar
Jag kan ladda upp ett filmklipp senare när den åker iväg från bilträffen! Samma ägare har även denna Lamborghini Diablo:
[/img]
|
||||
|
Den röda countachen stog jag 2cm ifrån avgasrören på när den startade på Falsterbo Classic Car Show.
Det var en upplevelse måste jag säga
Hade aldrig sett en sån pärla i verkligheten innan ens och så hamnar man bakom den när den varvar lite och sånt. Måste ha varit det brutalaste billjud jag hört i verkligheten. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
Kan inte annat än att hålla med, drömbilen nummer 1 på 80-talet. Lägg upp filmen nu
_________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
Låter som om det kan vara skada hörseln...
/Jonas
_________________ Jonas Christensen NA NA NA 944S2 NB NBFL NB NA NA NB NB NA NC NB 106 Rallye x 2 |
||||
Ja den var ju inte tyst precis, flyttade mig bakåt en halvmeter när han började varva
_________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1755 besök totalt |