Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 6432 besök totalt |
Jag har inte riktigt fått klämm på vad Dieselspeed pysslar med. En av deras bilar är ju bensindriven. ![]() om jag inte minns fel så är det en E46 med en S14 under huven. _________________ Anders Dauner |
||||||||
Ah, det var nån som fattade vad jag menade... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Blev klart förvånad när jag stack ner huvudet under huven på den bilen och hittade en S-14... Letade efter bild på den men har väl slarvat bort den. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||||
S14 motor? Nissanmotor i en bmw? _________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||||||||
BMW m3 motor, s-14 är väl en intern beteckning på sista modellen av 200 SX _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||||
S-14 = BMW m3 motor, s-14 på nissan-språk är väl bara en internt modellbeteckning på sista modellen av 200 SX _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||||
---->RS1800 Den ignoranta idioten bara retas! ![]() Ps. Jag och Gzon är kompisar IRL alltså... _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 6432 besök totalt |