| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Innovate LM-1 bredbandslambda **SÅLD**
|
2443 besök totalt |
|
![]()
LM-1, sond och avgasklämma använt två gånger á 5 minuter.
LMA-3 (Auxbox) aldrig inkopplad nånstans. Plasten kvar. Alla sladdar, papper, cd-skiva osv. medföljer. Garanti tom. 2006-02-11 Ligger i en Hiltilåda, med "hemskuret" skumgummi! Köpt på Hqtec för 7335 kr för två månader sen, säljes för 6500 kr. Rejsa-rabatt utgår vid snabb affär! Skickas enbart mot förskott, kan leverera eller möta upp inom 10-15 mil dock. Ring, maila, PM'a etc. (0731-547874, dan_j@bredband.net) |
||||||
|
LM-1 inkl. sond 3300 kr + frakt.
LMA-3 och avgasklämma 3300 kr + frakt. säljer helst till samma person (vet inte hur det blir med garantin annars? )
men köper "steph" LMA-3'an och avgasklämman så får ni väl slåss om LM-1' an? |
||||||
|
Tjenare
om du vill sälja lm-1:an löst med sond så bjuder jag 3000:- inkl frakt så kan du sälja resten till den andre snubben Posta eller p:m:a svar _________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
||||||
20,000mil, kamremen behöver bytas(jag har rem + spännrulle liggandes), rostiga bakskärmar, matt lack... jag har varit slarvig med besiktningstiden så det är körförbud på bilen. Jag tror inte det skall vara något större jobb att få igenom den dock. Bilen är fullutrustad; manuella fönsterhissar, eltacklucka och dragkrok. (sitter en skön Luisi-läderratt i den annars)
Senast jag kollade bilen undertill var ett tag sedan, men då tyckte jag den såg okej ut. Det finns ett litet hål i golvet som behöver svetsas(på något vis har bilen fått en skada där). Jag köpte bilen för 6,000Kr i våras. Då bytte jag bromsbelägg, skivor, fixade till oken lite och bytte till stålompsunna slangar fram. Bakbromsarna har jag inte rört och det låter som det behövs nya bromsbackar. Frambrosarna behöver sig en liten översyn igen då det börjat ligga an lite på högersidan. Jag har inte haft tid eller ork att kolla upp det närmare. Sommardäcken vill nog bara Herr. AE86 ha. Jag har kört på dom odubbade vinterdäcken och mönstret fram lämpar sig nog inte längre för vinterbruk... Min uppfattning är iaf att bilen går som en gammal, hårt körd, Honda brukar göra. Sliten, ful, men funkar. Jag tror bilen lämpar sig allra bäst som ett billigt objekt att bygga räser av. Nu är jag dålig på ett beskriva skick och sånt, dessutom har jag inte undersökt bilen grundligt själv, så om du är intresserad kan jag försöka kolla upp allt du vill veta och fixa ordentligt med bilder. Pris har jag inte funderat så mycket på, men jag vill väl ha ungefär vad jag gav för den. Kanske jämnt upp mot en bredbandslambda? Jag vet inte riktigt, hade inte tänkt annonsera ut bilen riktigt än så jag har inte hunnit tänka så mycket på saken eller kolla ordentligt på bilen, men där någonstans i krokarna hade jag iaf tänkt mig. Sen går det förstås att diskutera saken.
|
||||||
![]() |
SÄLJES
|
2443 besök totalt |