| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Senna
|
1517 besök totalt |
|
Håller med. Helt otroligt vilken sportslig och human person han var, och enorm på att köra bil.
_________________ Patrik Eklund POWER by Cosworth "Development is only necessary to rectify the ignorance of designers" -Keith Duckworth |
||
Filmen som det skrivs om i denna tråden kan jag rekommendera. Det är en dubbel-dvd, tyvärr är den slutsåld där jag beställde den. Men det finns väl något engelskt företag som har ganska mycket motorsport-videos, duke video eller ngt sånt, de har säkert den. _________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||
|
Med risk för att reta någon, men Sennas största beundrare måste vara Michael Schumacher, med tanke på konstiga och farliga blockeringar.
Men han var fantastisk på att köra bil! _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
http://www.dukevideo.com/
Har beställt därifrån flera gånger. En gång en fransk semca-film.... de mailade och frågade om jag verkligen ville ha den
Så de är schyssta
_________________ Daniel Steiner |
||
|
Ja han var en chafför han....
Tror det var Prost de frågade om hur det var att köra mot Senna och han svarade att det inte var så lätt att köra mot en kille som gorde korstecknet innan han gick ut på banan
_________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
![]() |
Bilder o videos
Senna
|
1517 besök totalt |