Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6136 besök totalt |
Favoritbilderna på Mini anno 1964 vs. S60 Challenge
Bilden nedan tagen 13.20 ![]() två varv senare klockan 13.23 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Till försvar av ovanstående får jag väl säga att chaufören i det här fallet är 16 år och hade vid det här tillfället aldrig kört en bil på bana som hade mer än 80 hk. Det är alltså hans första pass med den bilen. KAn också tilläga att han körde om minin i slutet av passet..
OBS Bara en parantes. /Ted ![]() |
||||
Ja, jag ville inte nämna det.. Hoppades att ingen skulle märka det.. ![]() |
||||
Det är helt otänkbart ![]() ![]() |
||||
Nu är detta säkert med en STOR portion humor från Krille men att säga att man förnedrat å kört ifrån andra på ett banträff kanske inte helt bra tycker jag. Är man så intresserad av att köra ifrån andra så börjar man tävla!!
Slut på moralsnacket ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Det var ju träning inför tävling, räserbilar, 16årig chaffis etc, så nog får man köra ikapp om man så önskar. Sen om det är "förnedring" att köra om en 16åring vet jag inte precis ![]() _________________ Pär Hylander |
||||
Ahh, ok!! Miss av mig!! ![]() Trodde det var en vanlig träff utan tidtagning! Sorry Krille ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Det är lugnt, det var många smileysar så det var menat med väldigt mycket ironi, S60-n åkte ifrån minin senare på dagen så det bara visslade om det. Men det var väldigt kul att se i början
![]() Det var ju faktiskt inte jag som körde.. |
||||
Tänkte arrangera en liknande dag nu på söndag med ungefär samma upplägg.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Välkommna! |
||||
uSCH VA PRÄKTIG DU KAN VARA..... ![]() ![]() _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6136 besök totalt |