| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Bromsok hållare fram, till e30 av märke ATE
|
2024 besök totalt |
|
Hej! Jag håller på att uppgradera mina frambromsar till 280mm skivor.. När jag flyttar ut oken så kanske jag ska modifiera hållarna... Och vill inte gärna modda orginalhållarna! Någon som har ett par över? Skruvarna kan gärna hänga med också
[/img]
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
Jag behöver två.. Och ser gärna att skruvarna hänger med också!
Har kontaktat ett par på blocket om detta... annars är ju skroten ett bra alternativ helt klart! Tackar för tipsen! Hartge: Du råkar inte ha två?
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
Jasså är det så lätt? Jag tänkte jag skulle slippa svarva skruvar om det var nått fingängat eller så... Men är det inte det så är det ju perfa! _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
Hmm det är nog M12x1,5 nu när jag tänker efter. Beställ dom hos BMW. Nytt och friskt kostar inte många kronor. _________________ /Anton Lillsund |
||||
|
Passar på att "uppa" lite...
Jag har letat bildelsbasens skrotar utan att hitta nått bra... Antingen så är de billiga.. 100kr.. Men är då av märket Girling... Eller så kostar de 375kr st och är av rätt märke.. ATE.... Ingen som har några liggandes??? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
och man får inte fram vilka modeller dom satt på heller . lite (vi tar det som finns på hyllan). _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
|
Ja det är skummt... verkar som ATE är mycket ovanligare än Girling... Min bil är ju 320i 04-87 tror jag... men jag har sett andra 87'or som i alla fall har Girling.....
|
||||
![]() |
SÄLJES
|
2024 besök totalt |