| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche 718 RSK Projekt
|
1417 besök totalt |
|
Hej! Har nu beslutat mig för att sälja mitt projekt till förmån för nyare endurohoj...
För den som inte är insatt i Porsches racinghistoria så ser en sådan bil i färdigt skick ungefär som nedanstående bilder:
Själva karosskittet kommer från Roadline AB. Det är komplett förutom att rutan är något skadat i ett hörn. Men det kan jag ordna föra försäljning. Till detta så finns även en färdig bakram med gångjärnsfästen för att kunna flippa upp hela bakre delen av karossen. I denna så är det färdigt för en integrerd rullbåge. Mycket iordninggjorda delar medföjer: -Totalrenoverade bromsar fram och bak. Helt nytt. Med belägg och skivor -Bärarmar fram och bak. Blästrade och lackade med 2-k rostskyddsfärg. -Färddigkapad bottenplatta. Behöver endast kompleteras med någon förstärkning. -Kränghämmare -Renoverad styrväxel -Renoverade spindlar -Helt nya golvplåtar -Nerplockad 1200 motor, ngt defekt -Växellåda Finns även lådvis med smådelar som hör till bilen. Finns papper och registreringsplåtar till bottenplattan. Inte så mycket delar som behövs för att få en rullande bil. Pris: 25.000kr eller högstbjudande, eller gärna byte med enduro/cross. Svarar gärna på era frågor, skicka PM, maila, eller ring. Bilder på specifika delar kan givetvis ordnas. /Sebastian Petersson 070-5547401 |
![]() |
SÄLJES
|
1417 besök totalt |