| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Mazda Miata Roadsport C - SOLGT
|
6653 besök totalt |
|
Jaha, välkommen till klubben
Kul med fler miator i Malmö, särskilt såna som körs på bana
då är http://www.miata.se/forum nästa stopp på vägen antar jag _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Tack. Det första jag gjorde när jag kom hem var att betala in medlemsavgiften
Är det inte vår snart? Jag tycker jag känner ljumma vårvindar
Mvh, P-o _________________ P-O Håkansson Elan +2 S130/5 - MX-5 RF - BMW i4 M50 |
||||
Pär har den förmågan.. inte bara du som är drabbad.. tror mig..
Kul att du köpte den (även om det inte är till min fördel i C ) nu slipper du oroa dig om att sabba en fin orginalbil. Vi syns väl på KM nästa år
(Du får lägga upp en tråd om bilen.. )
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | @eddivarvstopp => Instagram - TikTok - Worldpress |
||||
Kul! Ska bli kul att se dig köra en bil som du inte behöver vara så rädd om som din Porsche. Fast efter att ha sett din 924 och elan så tror jag iofs inte att Miatan kommer bli särskilt risig heller...
_________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||||
|
Bygg en likadan för liknande pengar
Lipa inte så mycket, man kan få en likadan för samma pengar, anser jag http://www.autoanzeigen.de/isa/autoa här finns en fin för 4600_ som är lite krockad men med lite prut så... bur finns hos omp 480_, några bra Coiloverdämpare, en stol, lite bussningar sen ligger ni bra till. Så slå till och ha ett lagom vinterprojekt Martin F _________________ Martin Fridholm - |
||||
|
Tack till mina klasskompisar för lyckönskningarna! Då börjar vi räkna ner dagarna tills KM1 då Eddie dyker upp med en hård och sänkt Porsche och Patrik (förhoppningsvis) med sin Seven.
Mvh, P-o _________________ P-O Håkansson Elan +2 S130/5 - MX-5 RF - BMW i4 M50 |
||||
Sena gratulationer även från mig.
Mitt mål i KM 2006 blir att FULLFÖLJA... snabbare bil hade ju inte hjälpt mig den här säsongen.
_________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
|
Lite sega grattulationer härifrån också. Skoj att den blev kvar i MGCC-land, det kommer att bli ett rejält Miatastartfält 2006
Personligen så är målet att fullfölja och inte missa asfalten så mycket. Mina prestationer i SVKG i år gör att jag sätter förväntningarna riktigt lågt (bilen är snabb men jag hänger inte med). |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Mazda Miata Roadsport C - SOLGT
|
6653 besök totalt |