Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3141 besök totalt |
Hon hade väl en bra tid i kvalet till ETC på Vallelunga förra helgen? Har för mig att hon stod fyra, placeringen efter Göransson. Tyvärr pajade bilen i starten, kopplingen? I andra heatet körde hon upp sig från sista (ca 20) plats till tionde om jag minns rätt. Ingen dålig chaufför med andra ord! _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Här är kort från i helgen
![]() http://20832.com/event.php3?event=05 Vilken service!!!! ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Såg att på 14 plats kom en Opel Astra Startnr: 237, från "Kissling Motorsport" verkar som om det är 2 finska killar som kör, har sett att dom har varit med förr.
Tycker det är en stark prestation att komma på totalt 14 plats i en Astra. ![]() Är mitt antagande riktigt så är det ju inte bara i F1 som finländarna är duktiga. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Vad är det i glasflaskan? ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3141 besök totalt |