Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6545 besök totalt |
Gokart i Linköping 19/11 - vilka kommer? Sista anmäln. 5nov!
Den 19:e november kör vi en gokart "turnering" för BMWSC medlemmar och anhöriga i Mattias Anderssons Gokarthall (www.ma-grandprix.com) Upplägget är "Grand Prix" dvs: 1st träningspass 3st kvalheat därefter placeras man i C,B eller A-final. Ettan och tvåan i C-finalen får starta i B-final och så vidare. Pris: 395:- Vi kör igång 11:00 så se till att vara på plats då! Anmäl dig enligt inbjudan http://www.bmwsc.com/docs/BMWSC_arsm Efteråt är det Årsmöte på Scandic Frimurarhotellet och sedan middag med prisutdelning mm. på kvällen. _________________ /Arne Lindgren |
||||||
Hej!
Har prexis anmält mig till Gokarten och oss båda till Årsmöte/avslutning ![]() Jag håller på att träna för fullt på Gokart hallarna runt om i Småland och räknar kallt med seger i avslutande deltävling 11. Kommer inte Ronny Nygård så hägrar även en totalseger i BMW Cup. Det är väl så att poängen från Gokarten räknas in i BMW Cup eller????? /P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||||||
tja det där med poängen vet jag inte .........116kilo muskler (i vila) är ingen fördel (precis som i BMWcup
![]() ![]() _________________ Martin Skoog |
||||||
Vi är många som blir glada
![]() / P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||||||
då är det bestämt P-o! men eftersom vi E21 människor är oslagbara så kommer det inte bli några problem...
vi får se till så att inte lasse R får någon ![]() ![]() _________________ Martin Skoog |
||||||
Det kallar jag seriöst! Rejsar och är inovativ på årsmötet - när det sedan är dax för pilsner går du i stället hem och sover.. ![]() ![]() ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||
Jajjemen! Nu springer jag en mil innan jobbet varje dag för att vara i god form inför säsongen -06... ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
Kanske ska vi starta en liten obligatorisk "dåliga ursäkter tråd" också.... Jag kan börja.... 1. Har garanterat kört minst gocart av alla som kommer ( ärligt alltså, har kört max 3 gånger....) 2. Är jättetung....( har ju inte hunnit träna alls, tillbringar all ledig tid i garaget, och sitter still i bilen hela dagarna i jobbet...) 3. Jag brukar alltid ( alltså vid de 3 tillfällena jag kört....) ha otur med att få dom bilarna som går sämst, ofta börjar dom märkligt nog gå bättre lagom när jag inte fått köra dom mera...!? 4. Hmm, återkommer när jag kommit på något mer.... Hade jag bara kört lite mer, kunnat träna mer så jag inte var så tung och mer uthållig samt haft lite tur med att få en bil som gick bra skulle jag garanterat köra jättefort.... ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
Den här har garanterat varit uppe tidigare men är värd en repris i detta fall. ![]() Passar kanske bättre på middagen när jag antar att ursäkterna kommer att hagla tätt. ![]() Racing Excuse Generator: http://www.turnzero.com/technical_re _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Nänä, någon extern ursäktsgenerator behövs inte. "kan sälv" som jag sa när jag va liten.
![]() Klar misstänksamhet måste dock riktas mot vissa E21-förare då de verkar jobba för en partisk domare. ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
Ja det är bäst att ni tränar er på undanflykter... Ni kommer att behöva dem
![]() ![]() ![]() Hittills är följande anmälda till gokarten: Lars Randau Per-ola Mattsson Arne Lindgren Johan Samson John Bergström Martin Spetz Gunnar Östlund Alex Eklöw (ej bekräftad än) Mest Cup-åkare än så länge.. Hoppas det blir fler gatbilsförarna. _________________ /Arne Lindgren |
||||||
Sörpan! I dina trakter så är det väl "vinter" även när det är sommar, så det är ingen ursäkt, anmäl dig!!
Angående partisk domare för E21 förare så är anledningen till det att vi blivit motarbetade en längre tid ![]() Ex 2 vid träffen hos Ingvar M-02 och tävlingarna på Boda Borg så var det 2st E21 förare med i samma lag (vilket borde innebära ![]() ![]() ![]() Exempeln är oändliga. Så det hade varit skönt att bara få kämpa mot motståndarna på banan och inte som vanligt hela ![]() "Vänliga" Hälsningar Per-ola Mattsson /Peace, Love & Understanding _________________ Per-ola Mattsson |
||||||
De hade väl ett tidschema att följa, de kan väl inte vänta hur många varv som helst innan de släpper ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||||
Är det inte läge för dig att införskaffa en omgång långnabb eller dylikt? ![]() ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
...och lite mera markfrigång... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6545 besök totalt |