| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Meka i partytält?
|
1492 besök totalt |
|
Meka i partytält?
Funkar det öht att meka i ett partytält i en lada mitt i vintern? Förutsatt att man har ett par kupévärmare? Eller fryser alla extremiteter till is då? Annars blir det nog svårt att hitta garage för min del... _________________ Alexander Widell BMW E30 327iM -88 Opel Kadett coupé -75 Buell XB12S -08 |
||
Köp en sådan här av mig! https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Finns i Huskvarna& Jönköping Tror inte du kommer att frysa då. / Martin _________________
|
||
|
ok, det verkar ju kunna gå. Är det vits med gasolvärme när man måste fylla flaskor och hålla på? Elvärme kanske är dyrare, men rätt mycket smidigare. Eller?
_________________ Alexander Widell BMW E30 327iM -88 Opel Kadett coupé -75 Buell XB12S -08 |
||
|
fixa till en primitiv oljekamin så kan du elda med spillolja och allt möjligt skit.
På skroten där jag jobbade hade vi spilloljebrännre som värmde hela bygget mha luftkanaler. |
||
|
Partytält och kreativa värmelösningar passar kanske inte så bra ihop. Speciellt om det är 3m-varianten (inte mycket plats).
Infravärme kanske (500W i halvmetersvarianter hade varit finfint)? |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Meka i partytält?
|
1492 besök totalt |