Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
930 besök totalt |
Köpsugen?
Lite trevliga filmer på GT3;an!!! ![]() ![]() http://www.porsche.se/english/gbr/91 _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
*suckar*
oavsett hur stort M3-begäret är så får man erkänna att Porker-fabriken bygger klart mer kompromislösa bilar. ![]() *letar efter nummret till ngn på BMW så man kan få bygga bilen som det borde vara gjort från början* Eller så köper man väl en Porker då...eller inte... ![]() ![]() Kanonfilmer! |
||
Ja, får man visa porrfilm här ? :bang2: |
||
*haha*, kom att tänka på en fredagkväll för några veckor sedan. Vi hade stannat till på macken på väg hem och frun kommenterade/reflekterade i bilen efteråt någon ensam äldre man som hade stått framför henne i kön och hyrde en hel hög porrfilmer. Eftersom jag just berättat att det kunde bli aktuellt med lite långloppsracing i år och att jag nog måste åka iväg och bygga bil, så låg jag lite småpyrt till. Så jag sa nåt i stil med "om jag inte haft dig hade jag också suttit helt ensam på fredagskvällen och tillfredsställt mig själv". Varpå hon sa "hmpf, du hade väl hyrt bilfilmer istället". Skyldig?
![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
930 besök totalt |