| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Min stylade Celica(modell)
|
3534 besök totalt |
|
Köpte denna leksak för en månad sen.Kopplade på en transformator så den lyser hela tiden
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
om det är Extreme Tuner serien så har jag alla bilarna förutom Celican och Mini Coopern.
|
||||
Det är den serien,hur många olika bilar finns det?Tyckte Celican var så j-a läcker och det var den enda modellen som fanns,visste inte ens att det fanns fler
|
||||
Du Schumi, jag har förstått att du också gillar Ferrari. Jag har något som kommer göra dig valdigt avundsjuk , och som du väldigt gärna skulle vilja pryda din vägg med
|
||||
|
Men Stacken!!!Har du glömt att posta den till mig???????
Du har så rätt,nu är jag riktigt avis
|
||||
Misstänkte att du skulle bli det |
||||
Vet ej,vissa modeller som ej finns så många av och inte säljs kan gå och få en del för tror jag.Vad har du för bilar?Intressant att se om man skulle slå till på någon ifall du ska kränga dom. |
||||
|
Jag har en Subaru Impreza, Mitsubishi EVo 7, Nissan Silvia s15 (tror jag), BMW M3 och Nissan Skyline. Men det finns ju Mini Cooper S och Toyota Celica. Men alla finns i tre eller två olika färger. Så det finns typ 20 stycken olika.
och när vi ändå är på ämnet, mitt skåp: "Taket"
Första hyllan, Audi-hyllan Lego-S1:or och min storebrors rallybil
Andra hyllan, Peuguot-hyllan
Tredje hyllan, Subaru-hyllan
Lägsta hyllan, Extreme Tuner-bilarna
Extreme Tuner-bilarna
|
||||
|
Ska du ha lyset fungerande med transformator i alla Extreme Tuner bilarna får du förvarna elbolaget
Allvarligt så var det jäkligt kul att se fler som är som jag |
||||
|
Det skiljer rätt mycket beroende på fabrikat, Bburagobilarna ligger väl på ca200kr/st, sen finns det allt möjligt dyrare. Har en svart Kyosho Porsche 356 speedster, en silver ligger på närmre 600kr, vet inte om den svarta finns att få tag på längre.
_________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||||
|
Mina 2 Ferrari F1:or gav jag 650:- och 700:- för men dom är ej köpta i en vanlig affär
Dom andra ligger mellan 200-300:- styck förutom Celican som gick lös på 399:-
|
||||
|
Mina 2 gamla yuppienallar som JOE Design i Örebro målade åt mig för länge sen,dom törs jag inte tänka på vad dom kostade mig:
|
||||
|
|
||||
399:- ! ! ! ! ! !
Jag betalade 129:- st för mina. Och dom fins för 69;. st på Åhlens.
Det är mycket olika. Imprezan längst upp kostade 400kr, Mercan 200kr, Peuguoten 300kr |
||||
|
399:-
! ! ! ! ! !
Jag betalade 129:- st för mina. Och dom fins för 69;. st på Åhlens.
Aj då...då ska jag ta och kolla igen då > Dom hade bara Celican i 3 olika färger när jag handlade den men ska kolla lite fler ställen ser jag nu |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
3534 besök totalt |