Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1249 besök totalt |
Bättre bromsar. FORT!
Nyss hemkommen från Nürburgring kan jag bara konstatera att de 1900:- jag la ner på ett par FERODo RACING DS2500 klossar fram och nya orginal skivor var det mest tidsbesparande åtgärden på ringen jag kan tänka mig!!! Från varv tider på ca 11min till 9:50! UTAN att ens känna lukten av varma belägg!!! och detta efter 6-varv. PÅ RAKEN! Kan endast rekomendera dessa klossar!! Super grepp! och mycket lite damm av klossarna. (resan var ändå 288mil lång) (skall väll tillägga att de som satt på vid köp av bilen var ngt skräp vid namn green stu...) Ang. filmning så får man visst filma fram tills de säger till (mycket folk på banan) jag filmade 4 varv och kontrollanterna sa inget fram till det blev mycket folk som åkte.[/i] _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Jag skall försöka med .vmw format men problemet är att jag inte har några grejor att få över filmen till datorn... _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Vågar jag ens säga detta?! hmm ok, en väldigt vanlig kedja i vårat land, skall dock till läggas att de var de ÄNDA som ville ta hem beläggen i GBG! alla andra sa att de var olagliga! och för de inte ville ta hem beläggen för detta... Vad är olagligt med bättre bromsar och kortare broms sträcka?? Vilket fall som helst EU-Bildelar Mölndalsvägen 79 031-830755 Http://www.eubildelar.se _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Hej, skall kolla. Behöver veta bilmärke, modell, år, (om du ej bytt ok) för att veta vilket belägg jag skall kolla på. Har du beläggkod är det ännu lättare. Maila uppgifterna till mig på 070.3363773@telia.com . Mvh, Carl |
||||
Vågar man gissa att de innehåller svart asbest? Då blir dom bra att bromsa med. Göran Malmberg. _________________ Hemipanter Göran Malmberg ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1249 besök totalt |