Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
VW Golf GTi Special -84
<<   1, 2, 3
13801 besök totalt
Martin Pålsson
malmö
Här sen Apr 2004

Trådstartare
Barbapappa skrev:
Det börjar ta sig Martin! thumbs up Är det lite bussningsbyte och allmän uppsnyggning som gäller för framvagnen eller vad ska utföras? Lycka till med framvagnsmekandet hur som helst, och glöm inte kameran, kan behöva lite inspirerande bilder för att själv få släpat mig ner till garaget och börja riva lite i Golfen.

Hehe, ja så smått börjar det ta sig! Lite diverse framvagnsmeck på g. Först och främst märkte jag att den ena pibulten till ena bärarmsinfästningen var helt av Jag har nu borrat ut hela pinbulten och skall sätta en genomgående M10 bult istället. Styrledsdamaskerna var helt kass, så de har jag köpt nya och har även passat på att köpa nya yttre styrleder.....dock behöver jag ett nytt styrstag på ena sidan eftersom den gamla styrleden sitter nitad på den sidan De gamla bärarmarna var självlättade mha tidens tand och skall därmed bytas med helt nya som jag har krängt på Polyrace bussningar på (Röda stenhårda prylar). Skall försöka vara flitigare med kameran, för det är ju kul om man kan bidra med inspiration. Rejsa är kanon när motivationen tryter och man går in och surfar runt bland alla roliga biltrådar!

Lycka till själv med dina VW bilar och hoppas du har mycket skoj med din nya fransyska

Borbos
Löddeköpinge
Här sen Jan 2004

Jag blev visst ägare till denna bil , bilder finns på gtiklubbens forum , lägger upp lite mer här sedan
Bilen skall förhoppningsvis bli klar till sommarn

www.borboscustoms.se
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003

Re:

Borbos skrev:
Jag blev visst ägare till denna bil , bilder finns på gtiklubbens forum , lägger upp lite mer här sedan
Bilen skall förhoppningsvis bli klar till sommarn

Det vill vi veta ALLT om! Gör gärna en egen tråd här och presentera dig och ditt fordon.

Citera
Våra race- och banåkarbilar
VW Golf GTi Special -84
<<   1, 2, 3
13801 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande