| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
BMW S50 B32 med Grupp A spec (startad första gången ikväll)
|
5661 besök totalt |
|
Damn!
Skönt sound....kan ha det på skiva i tjänstevagnen! Gött att nån gör det riktigt utan pacemaker! Hälsa Thomas och tacka för åkturen på Sviestad. Mvh BMWhandlarn JKPG |
||||
Andra bilen med stressfläkt är såld!!!! (Jag grät) Trött på tjöt i garaget om en massa fusk som pacemaker, konstgjord andning osv osv så får jag väl försöka köpa mig en Audi med sugmotor (och AC) och visa att det går alldeles utmärkt att hänga av Bayrare (ursäkta stavningen) lika bra ändå.
Bilar utan turbo - suger! är ju mitt motto men vad gör man inte för tävlingsandans skull.
Nu skall jag lägga av för dagen här på kontoret och åka ut till garaget och titta på när Manuel sopar metallsspån under bilen...
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||
Eeeh!? Jo, du lär ju vinna på att ha AC, för torrsumpspumpen (som ersatt ac:n) lär ju inte kyla direkt!
Du vet ju hur det är Per, det blir mycket och innan man är riktigt nöjd!
Skämt åsido, kunder går före, privata projekt kommer alltid i andra hand. Hur går det med din 3.8:a då? Den lär ju få min motor till att blekna.
_________________ Manuel Holenstein |
||||
Jag skickar ett litet PM till dig lite senare ikväll... nu är det först garaget som gäller!
Fråga är helt ok, men svaret uteblir dessvärre... jag får själv huvudvärk om jag tänker i dessa banor!
||||
|
Hej!
Tråkigt att du inte vill svara vad en sådan motor kostar, du behöver ju inte berätta vad du betalat(det är ointressant) men det vore väl kul att veta vad en så seriös motor kostar egentligen. Även vad den består av för delar och vem som gjort jobbet. MVH Micke _________________ Mikael Persson |
||||
|
Ska man bygga på bara Motorsport prylar så tippar jag att man hamnar ganska nära 200 lakan om man följer grupp-A.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Jag har skickat ett PM till dig...
||||
![]() |
Bilder o videos
BMW S50 B32 med Grupp A spec (startad första gången ikväll)
|
5661 besök totalt |