Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4465 besök totalt |
Så här kan det se ut efter att man flugit en typ 30 meter....
![]() (sorry för bildkvaliten , men jag är usel på på scanna så jag snabbfota med en dålig digitalkamera) Bilden avfotad från Martin Holmes bok World Rallying 89-90. ![]() |
||
Förmodligen men det var ingen som såg det... för det hände i ett bergsområde i Nya Zeeland ... Och det var en smal jäkla bergsväg 30 meter ovanför floden som vi hoppade utför .... det enda var att min kartis (Tysken Peter Diekman som åkt bl.a med Kenneth Eriksson) skrek AAAAAARGHHHHHHH , hela vägen ner tills vi landade
![]() ![]() ![]() |
||
Det är sådana där berättelser som säkert gör att "ice" och andra blir sugna på att åka med och lära sig vänsterbromsandets konst...
![]() Var det inte nån kartis som fick sluta för att han blev åksjuk när han åkte med dig också, Fredrik? Var du anställd som personaltestare? Pallar de med att åka med Fredrik så har de en god framtid... ![]() Annars är jag mer imponerad av dina mekanikers karriärer. Men det kanske var samma där, klarade de av att laga allt sönderkört skräp så klarar de alla problem? ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
En av de mer imponerande flygbilderna är av Häkkinen, i en McLaren. Med tanke på all downforce så gick det nog ganska fort där. Finns i en annan flygtråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Är ju bara o kika uppåt o titta på bilden me coopern så ser man att dom e nog inte så värst snälla nu heller ![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4465 besök totalt |