Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Vm flyttade inlägget??
762 besök totalt
Jovani
Göteborg / Bromma
Här sen Mar 2003

Trådstartare
Vm flyttade inlägget??

Hur kommer det sig att inlägget "hur fort går det" helt plötsligt finns under köra nordslingan? Vem flyttade den dit??

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92
VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Mannen , Myten , The Boss , Han som bestämmer dvs ingen mindre än den oinskränkte forumägaren Magnus Thomé thumbs up

och det var väl rätt ? för det handlade väl mest och väldigt specifikt om Nurnburgring......

Jovani
Göteborg / Bromma
Här sen Mar 2003

Trådstartare
ok. tack! Men min fråga kvarstår har någon råkat ut för detta och vilken trolig hastighet kan man ha haft. Så att jag kan ta det lungnare nästa gång...
På min film nämligen sker förloppet likt på vintern bara att här går det inte att reda upp!

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92
VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

Att det finns en specifik del för Nordslingan är väl för att allt som handlar om den ska hamna där. Så vi som inte är intresserade av den slipper läsa det...eller var det så att vissa enbart var intresserade av den delen.

Här sen Nov 2002

och om det är någon som har ett bra svar på frågan så är det större chans att få svar i den avdelningen.... För jag HAR INGEN aning ... har bara kört Nurnburgring ETT VARV baklänges under tävling dessutom helt utan träning eller noter... dvs som en specialsträcka i Köln Ahrweiler rally.... Och INTE F*N hade man tid att titta på någon hastighetsmätare eller ens komma ihåg vilka svängar man hade kört igenom

Allmänt banåkaforum
Vm flyttade inlägget??
762 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande