|
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004
Trådstartare

13 Nov 2005 16:07
|
Daniel Steiner
Sjöbo
Här sen Apr 2003
Hjälpmoderator

13 Nov 2005 16:34
Re: Bilder:odensvängen(rally)
Sången i Rx-7a är grym
_________________ Daniel Steiner
|
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004
Trådstartare

13 Nov 2005 16:40
Mycket grym!!!och så den skjuter ibland...håret reste sig på armarna
|
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004
Trådstartare

13 Nov 2005 18:16
Kan dessvärre meddela att Bo Fransson(codriver åt Bengt Thorsell,Focus WRC) avled direkt efter målgång i odensvängen  Jag lärde känna honom genom Hoffesrallyteam som en glad och positiv person i alla lägen.Han stannade alltid till hos Hoffes för en pratstund,kommer att sakna dom hädanefter.Mina tankar går till hans anhöriga och till teamet.
|
Håkan B
Trelleborg
Här sen Jun 2005

13 Nov 2005 19:15
| Daniel6xQ skrev: | Sången i Rx-7a är grym  |
Ja det borde du veta!!!! Brukade du inte få stryk av sådan!!!! Bara 2 månader kvar
_________________ Håkan Bercic
|
Daniel Steiner
Sjöbo
Här sen Apr 2003
Hjälpmoderator

13 Nov 2005 20:02
| Håkan B skrev: | | Daniel6xQ skrev: | Sången i Rx-7a är grym  |
Ja det borde du veta!!!! Brukade du inte få stryk av sådan!!!! Bara 2 månader kvar  |
Haha. Vad jag vet har jag bara passerat förbi sånna!
_________________ Daniel Steiner
|
NErixon
Uppsala
Här sen Feb 2004

16 Nov 2005 16:50
_________________ Nils Erixon
|
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004
Trådstartare

16 Nov 2005 21:11
kartingman:du fick inga bilder på en vit Opel Kadett med röda stötfångare?Kompisen som kör den
|
Babbe
Lund
Här sen Jun 2004

17 Nov 2005 08:47
Den röda starleten är grym.
_________________ Sebastian Steiner
Vw golf Mk5 cup
Vombsmotorsport
|
NErixon
Uppsala
Här sen Feb 2004

17 Nov 2005 09:30
| Schumi skrev: | kartingman:du fick inga bilder på en vit Opel Kadett med röda stötfångare?Kompisen som kör den  |
Nja, ska kika lite, jag tror det finns chans att även den blev med på bild? Hette chauffören Burhman eller något liknande?
|
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004
Trådstartare

17 Nov 2005 16:27
| kartingman skrev: | | Schumi skrev: | kartingman:du fick inga bilder på en vit Opel Kadett med röda stötfångare?Kompisen som kör den  |
Nja, ska kika lite, jag tror det finns chans att även den blev med på bild? Hette chauffören Burhman eller något liknande? |
Startnummer 49,Daniel Hoffmann...
|
Team_hink_racing
Här sen Mar 2004

24 Nov 2005 10:44
| Schumi skrev: | Kan dessvärre meddela att Bo Fransson(codriver åt Bengt Thorsell,Focus WRC) avled direkt efter målgång i odensvängen Jag lärde känna honom genom Hoffesrallyteam som en glad och positiv person i alla lägen.Han stannade alltid till hos Hoffes för en pratstund,kommer att sakna dom hädanefter.Mina tankar går till hans anhöriga och till teamet. |
vad hände igentligen? krashade dom eller?
Ps har förövrigt varit och spanat på denna bil på hans firma, synd att man inte sett den live än.
|
NErixon
Uppsala
Här sen Feb 2004
|
Babbe
Lund
Här sen Jun 2004

24 Nov 2005 11:08
| Team_hink_racing skrev: | | Schumi skrev: | Kan dessvärre meddela att Bo Fransson(codriver åt Bengt Thorsell,Focus WRC) avled direkt efter målgång i odensvängen Jag lärde känna honom genom Hoffesrallyteam som en glad och positiv person i alla lägen.Han stannade alltid till hos Hoffes för en pratstund,kommer att sakna dom hädanefter.Mina tankar går till hans anhöriga och till teamet. |
Ps har förövrigt varit och spanat på denna bil på hans firma, synd att man inte sett den live än. |
Vad jag har förståt så fick han en hjärt attack efter mål.
_________________ Sebastian Steiner
Vw golf Mk5 cup
Vombsmotorsport
|
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004
Trådstartare

24 Nov 2005 19:42
| Babbe skrev: | | Team_hink_racing skrev: | | Schumi skrev: | Kan dessvärre meddela att Bo Fransson(codriver åt Bengt Thorsell,Focus WRC) avled direkt efter målgång i odensvängen Jag lärde känna honom genom Hoffesrallyteam som en glad och positiv person i alla lägen.Han stannade alltid till hos Hoffes för en pratstund,kommer att sakna dom hädanefter.Mina tankar går till hans anhöriga och till teamet. |
Ps har förövrigt varit och spanat på denna bil på hans firma, synd att man inte sett den live än. |
Vad jag har förståt så fick han en hjärt attack efter mål. |
Stämmer Babbe,talade med en som var väldigt involverad i rallyt i dag om detta och Bosse skulle byta skor i sin personbil efter målgång och sen blev det som det blev Bosse begravs 1/12 i Hjulsjö kyrka.
|
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004
Trådstartare
|
|