| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder: Pelle75's Porsche GT3 (del två, sista)
|
2253 besök totalt |
|
Här var de sista bilderna. Som tidigare sagt, lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om bilderna. Uppskattas när man suttit några timmar med bilderna..
_________________ Conny Norén Kör två bilar. Vilka det är, det varierar.
|
||||
Vad menar du? Jag har ju sållat bort ca 250 st redan...
... finns en anledning till varför jag delade upp tråden i två delar...
|
||||
|
Bild nr 2 är helt suverän,en högupplöst till skrivbordet kanske skulle gå att ordna?
|
||||
|
|
||||
|
Mycket snygga bilder.
_________________ Josef Wahlström Kör: VW Golf GL ---www.attitudemotorclub.com--- |
||||
|
Ni snackar goja hela bunten!
Fler bilder tack! De var riktigt fina ju! och bilen med, givetvis!
|
||||
Ja, AC-kondensorn behöver renoveras tror jag!
Tack förresten!
Kul att höra nån som går mot strömmen och vill se många bilder...
Jag tog ca 250 bilder under några timmar, de flesta blev kvalitetsmässigt och skärpemässigt bra, men jag var inte nöjd med dem ur synpunkten vinklar och liknande. Någon frågade vad jag använder att fota med, det är en Konica Minolta Dimage A1 (http://www.digitalcamera-hq.com/minolta-dimage-a1-reviews.html). Alltså så långt mot en systemkamera man kan komma utan att byta objektiv.
Ser den som perfekt för mig som för ett år sedan inte hade den blekaste aning om vad bländare och slutartid var, än mindre vitbalans och ISo-tal. Har tagit dessa bilderna med helt manuella inställningar. Bländare, slutartid, ISo, vitbalans och fokuspunkt. Säg den fotograf som inte använder Photoshop? Jovisst är de justerade i efterhand. Ändrat på kontrasterna lite, mörkat ned någon bild och lite så, men ingen direkt tung bearbetning. Tack för den positiva kritiken iaf... Verkar som att de flesta inte har tålamod att kolla på många bilder, så nästa gång får jag skära ner på det. De som då är intresserade av att se mer, kan ju få göra det om de känner för det. _________________ Conny Norén Kör två bilar. Vilka det är, det varierar.
|
||||
|
En hel del schysta bilder på en bil en bit från dessa hemmamiljö.
Men om du nu lag ner några timmar på fotandet skulle det inte vara en lätt sak att plocka bort skyltarna som inte blir sådär jättevackra när man döljer regnummret. _________________ Thomas Tegbäck |
||||
|
Bra bilder
http://www.blocket.se/view/6490781.h Ser lite sliten ut inne för att ha gått 3700mil men det bror säkert på bilden ifråga:
http://www.premiumbilar.se/porsche99 _________________ mvh Philip Lundh |
||||
_________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
2253 besök totalt |