Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
3994 besök totalt |
AVON Days, Kinnekulle
AVON Days, Kinnekulle Lördag 26 april: Bilar som är anmälda + + + +, Porsche GT2, ![]() Porsche GT3, ![]() Porsche Carrera, ![]() Subaru Impreza, ![]() Ferrari 360, ![]() Ferrari 355, ![]() Viper GTS, ![]() Opel Corsa, ![]() Maserati 3200GT ![]() Det finns platser kvar om någon är sugen. ![]() http://forum.zatzy.com/showthread.ph Boka redan idag !! Söndag 27 april: MC är fullbokat med 160 st anmälda, ca 20 instruktörer, alla möjliga hojar! ![]() Mvh Tommy _________________ Tommy o. Björk 070-5290900 |
||||
Re: AVON Days, Kinnekulle
Av någon anledning så känns en av bilarna i listan något fel i sammanhanget ![]() ![]() Kom igen nu killar och anmäl er nu så att jag slipper åka ensammen med alla supersportbilar ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
|
||||
Min Supersportbils-Kadett kommer inte vara klar tills dess heller ![]() _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
Synd, tyckte mig se någonstans att CalleGSI ev skulle komma? Vet du om några andra från OSC kommer? Mvh Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
3994 besök totalt |