Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Någon som vill hänga med på köp av bredbandslambda?
977 besök totalt
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare

Jag är på gång att beställa en zeitronix bredbandslambda av en kille i usa (http://www.zeitronix.com/) till ett fördelsaktigt "specialpris". Finns det någon härifrån som är intresserad av att hänga med på ett köp så kan vi dela på portot. PM:a för pris om du är intresserad. Jag tror det är rätt snabba puckar som gäller.

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004

Re: Någon som vill hänga med på köp av bredbandslambda?

djungel-Jim skrev:
Jag är på gång att beställa en zeitronix bredbandslambda av en kille i usa (http://www.zeitronix.com/) till ett fördelsaktigt "specialpris". Finns det någon härifrån som är intresserad av att hänga med på ett köp så kan vi dela på portot. PM:a för pris om du är intresserad. Jag tror det är rätt snabba puckar som gäller.

Jag är intresserad men inte just nu. Om du vill vänta har jag en lite större omgång grejer som ska skickas om en månad eller så.

Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Re: Någon som vill hänga med på köp av bredbandslambda?

sweanders skrev:
Jag är intresserad men inte just nu. Om du vill vänta har jag en lite större omgång grejer som ska skickas om en månad eller så.

Du har säkert läst tråden själv på rennlist; det handlar om en kille som ska bli återförsäljare för zeitronix grejer. För att han ska bli det krävs det att han beställer x antal enheter - det är för att få upp den kvoten han nu samlar ihop ett gäng folk och säljer dem till i stort sett inköpspris. Tyvärr krävs det då att man hänger med i den här första batchen inom någon vecka eller så för att få de fina priserna. Så det blir nog tyvärr rätt svårt att vänta en månad eller så.. Vi kan iofs diskutera det med honom och höra om han kan hålla på grejerna ett tag om vi lovar att köpa dem.

Edit: "I would like to get orders paid by the end of the week if possible"

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004

Behöver inte vänta med att handla, bara låta det ligga på mitt "lager" i CA. ett tag innan jag skickar hem allting i ett svep.

Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
sweanders skrev:
Behöver inte vänta med att handla, bara låta det ligga på mitt "lager" i CA. ett tag innan jag skickar hem allting i ett svep.

Du har PM

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Naqref
Christianstad/Scania
Här sen Jul 2005

Vad kan detta fördelaktiga 'specialpris' ligga i för härad?

sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004

Naqref skrev:
Vad kan detta fördelaktiga 'specialpris' ligga i för härad?

$255 zt-2 utan lcd
$6 "bung" för sensor
Zt-2 + black display: $340 (Retail 399)
Boost sensor: 97 (retail 109)
EGT probe and harness: 69 (retail 77)
PDA cable package 14 (retail 15)
Total is 520 + shipping (Retail is 600 + shipping)

Display är inte nödvändig.

Jag kommer förmodligen att åka över till USA i början av 2006 för att hämta hem lite grejer och sedan promenera genom tullen på grönt.. Det kan finnas möjlighet att vara med på den skeppningen..

Stockholm
Här sen Jul 2005

Låter intressant! Lite mer info om hur detta skulle lösas skulle inte vara fel. Självklart priser oxå med frakt.
Kan skickas via pm om ni inte vill skriva ut detta här.

sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004

Mr Nice skrev:
Låter intressant! Lite mer info om hur detta skulle lösas skulle inte vara fel. Självklart priser oxå med frakt.
Kan skickas via pm om ni inte vill skriva ut detta här.

Frakt bör hamna på några hundra plus moms och tull.

Ev. kommer jag att ta mig över till USA i januari och kan då tänka mig att bära med grejerna genom tullen mot en rimlig ersättning.

Stockholm
Här sen Dec 2002

Trådstartare
För att klargöra mer så är det dessa prylar som gäller:
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm

Ni som är seriöst intresserade får gärna kontakta mig så kan vi se hur många vi blir. Han som sköter detta vill gärna få allt fixat till slutet av den här veckan. Om vi blir två-tre stycken kan jag tänka mig att få sakerna direkt hitskickade, annars försöker jag nog muta till mig Anders tjänster

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Allmänt banåkaforum
977 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande