Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
977 besök totalt |
Någon som vill hänga med på köp av bredbandslambda?
Jag är på gång att beställa en zeitronix bredbandslambda av en kille i usa (http://www.zeitronix.com/) till ett fördelsaktigt "specialpris". Finns det någon härifrån som är intresserad av att hänga med på ett köp så kan vi dela på portot. PM:a för pris om du är intresserad. Jag tror det är rätt snabba puckar som gäller. |
||
Re: Någon som vill hänga med på köp av bredbandslambda?
Jag är intresserad men inte just nu. Om du vill vänta har jag en lite större omgång grejer som ska skickas om en månad eller så. _________________ Anders Hansson |
||
Re: Någon som vill hänga med på köp av bredbandslambda?
Du har säkert läst tråden själv på rennlist; det handlar om en kille som ska bli återförsäljare för zeitronix grejer. För att han ska bli det krävs det att han beställer x antal enheter - det är för att få upp den kvoten han nu samlar ihop ett gäng folk och säljer dem till i stort sett inköpspris. Tyvärr krävs det då att man hänger med i den här första batchen inom någon vecka eller så för att få de fina priserna. Så det blir nog tyvärr rätt svårt att vänta en månad eller så.. Vi kan iofs diskutera det med honom och höra om han kan hålla på grejerna ett tag om vi lovar att köpa dem. Edit: "I would like to get orders paid by the end of the week if possible" |
||
Du har PM ![]() |
||
$255 zt-2 utan lcd $6 "bung" för sensor Zt-2 + black display: $340 (Retail 399) Boost sensor: 97 (retail 109) EGT probe and harness: 69 (retail 77) PDA cable package 14 (retail 15) Total is 520 + shipping (Retail is 600 + shipping) Display är inte nödvändig. Jag kommer förmodligen att åka över till USA i början av 2006 för att hämta hem lite grejer och sedan promenera genom tullen på grönt.. Det kan finnas möjlighet att vara med på den skeppningen.. ![]() _________________ Anders Hansson |
||
Frakt bör hamna på några hundra plus moms och tull. Ev. kommer jag att ta mig över till USA i januari och kan då tänka mig att bära med grejerna genom tullen mot en rimlig ersättning. ![]() _________________ Anders Hansson |
||
För att klargöra mer så är det dessa prylar som gäller:
http://www.zeitronix.com/Products/zt Ni som är seriöst intresserade får gärna kontakta mig så kan vi se hur många vi blir. Han som sköter detta vill gärna få allt fixat till slutet av den här veckan. Om vi blir två-tre stycken kan jag tänka mig att få sakerna direkt hitskickade, annars försöker jag nog muta till mig Anders tjänster ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
977 besök totalt |