Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4009 besök totalt |
Nu så har jag kunnat titta på dina bilder Tobias. Nice!
![]() Förstår inte att du hann med att ta så många bilder, dessutom på olika platser t.o.m. på Borgen. Bilden från publikplats på NS var är det taget? Ser att du även fick med lite mekbilder när jag ![]() _________________ Anders Jensen ---------------------------- Kilowatt is my Profession, HorsePower is my Hobby |
||||
Hej Göte, det blev RS6 8 kolvsok, Carbotech racebelägg, bättre bromsvätska och stålomspunna slangar samt bromssköldar från VW Phaeton! Allt till ett pris lägre än Movit/Porsche grejor, jag hoppas det ska funka! _________________ Henrik Troeng |
||||
Bättre sent än aldrig att man hittade denna tråden...
Vi på Gentlemen Racing Club arrangerade alltså en weekend-resa denna helg till Spa på lördagen och Ringen på söndagen. Vädret var suveränt och hela helgen var verkligen superkul! Det får bli repris nästa år -både på våren och hösten! Det finns en film från ett av mina varv på Ringen denna helg uppladdat på min hemsida: http://lamborghini.gallardo.se/ Bl.a. innehållande en liten fight med Ring-Taxi... |
||||
Snåljåp!!! ![]() ![]() |
||||
GRC weekend-resa Spa o NS
Hej. Då jag efter banträffen på SPA och NS förgäves försökt hitta en dekal från SPA Francorchamps har jag nu tagit fram en egen. ![]() ![]() Dekalen är tryck på transparent plast (lättare att hålla bilen ren utan att dekalen går sönder). Storleken är fn 102*79. Är det någon som vill beställa en egen går det bra, priset är 30:- +porto. Beställer gör du på spa@saabstickers.com Den går naturligtvis att få i vilken färg och storlek som helst (inom rimliga gränser) samt i utskuren plast fast då till annat pris. Sedan tidigare har jag gjort Lausitz och Nürburgring på transparent plast. Mvh _________________ Anders Jensen ---------------------------- Kilowatt is my Profession, HorsePower is my Hobby |
||||
Jag hade glömt bort denna tråd. Tack för att du hitta bilden från Spa. Den hade jag aldrig hittat. Efter som jag är en så kass fotograf så väger jag upp det med att istället ta många bilder och sen kasta dom som inte blir bra. Jag fuskade lite med borgen. Dom bilderna är tagna dagen efter på morgonen innan jag åkte. Publikbilden är tagen vid Hohe Acht där vi åt lunch (tjorren på bilden). https://rejsa.nu/ringen_visabanparti _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||||
Hej Tobbe.
Du tycks ju fått till en hel del bra bilder trots det skumma ljuset och den låga solen. Fy fasen vad man längtar tillbaka när man tittar på bilderna igen ![]() Av mina bilder att döma tycktes det vara helt hopplöst att få till en bra bild vid bomstationen. Iaf med min lilla digitala olympus. Du har ialla fall fastnat på en "äta frukostbild" före spa och... ![]() på "äta middagbild" kvällen innan NS ![]() Alla vi från ACE Competition i Borås tyckte det var en riktig "Super-Duper-Reise" som smakade "MERA" ![]() Hälsningar _________________ Anders Jensen ---------------------------- Kilowatt is my Profession, HorsePower is my Hobby |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4009 besök totalt |