| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sökes: Garageplats i Malmö m. Omnejd!
|
880 besök totalt |
|
Söker en "seriös" garageplats i Malmötrakten, för vinterförvaring av M5:an. Extra kul förstås om garaget delas med andra bilnördar. Det viktigaste är att bilen får stå i fred, om det sedan finns möjligheter till tvättning, lättare mek. Och så vidare är det förstås en bonus! Hör jättegärna av er om ni vet något! Hyra: Så låg som möjligt Ej över 500:-/månad.
om garaget och hyran är rätt så är det inte möjligt att jag vill ha det året runt, men primärt så är det för vintern. Nås per PM, per svar här i tråden eller per mail: kalle@autopower.se
_________________ Mvh / Kalle Hansen |
|
Hej Kalle,
Här på Limhamn finns ett garage som MKB har som kostar 268 kr / månad, det fanns plats för ett par månader sedan. Haken är att det bara kan sägas upp en gång om året och då med 3 månaders uppsägningstid och att man förmodligen inte får meka där. Hör annars med porschedriver (Christian Merheim) - det kan finnas en plats kvar i garaget där de har sina bilar, den kostar dock 1200 kr / månad men å andra sidan får man plats med minst 2, kanske 3 bilar, och man får meka. Själv hyr jag plats via Carpark i Malmö - du kan ju försöka ringa dem på 0771-96 90 00 och kolla om de har några platser någonstans. P Malmö har också garage här och var, likaså Dagon, fast de var inte så lätta att ha att göra med (de hörde aldrig av sig efter jag skickade in en ansökan om plats, däremot var de väldigt hjälpsamma när min sambo ringde och förhörde sig om det fanns plats, vilket de sa att det fanns då... hon har iofs ett svenskt efternamn...) I värsta fall får ställa bilen hos Bader i Furulund
Lycka till
_________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
|
Hallå Andreas!
Tackar för tipsen! MKB-garaget och Carpark-dito, är det ett "vanligt" flerbilsgarage? Det optimala vore att kunna ha bilen i ett lite mindre garage där "alla känner alla", för att jag ska kunna sova lugnt
Ska höra runt lite, tack än en gång
_________________ Mvh / Kalle Hansen |
![]() |
SÄLJES
|
880 besök totalt |