Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1454 besök totalt |
_________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
_________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
_________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
|
||
Såg det på Eurosport nu på morgonen, han var hårt pressad av Friesacher hela loppet, men var iskall hela tiden. Resten av fältet var lååångt efter!
![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Det är ju inte så lätt att ta sig förbi på Imola... Hoppas F1 loppet blir roligare...
Men all heder till Björn ![]() ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
Sänder Eurosport F3000 i år? Jag kollade i tablån, men jag kunde inte hitta det... Jag har mailat Eurosport, men jag har inte fått nått svar. > ![]() _________________ Kristian Larsson Skoda Octavio RS |
||
Ja dom sänder alla lopp va jag vet iaf....
Titta igen i tv-tidningen kl. 8.30 imorse på eurosport så hittar du det.... _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
Jag fick svar från Eurosport!
Hej Kristian och tack för ditt mail (hoppas det funkar med svar på svenska också) Jodå, vi kommer att sända samtliga F3000-lopp under året. Det första för året eftersändes på söndag morgon, hoppas att du hittade det i tablåerna. Som det ser ut nu så kommer vi att eftersända de fyra första loppen av säsongen och därefter blir det direktsändningar. Hälsningar Per Boström, Eurosport Strålande! Då kan man slappna av då. ![]() _________________ Kristian Larsson Skoda Octavio RS |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1454 besök totalt |