| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
CGT
|
4 besök senaste veckan (1863 totalt) |
|
CGT
Man borde skaffa sig tillgång till den tyska tv-kanalen DSF, de har så trevliga reportage. http://video.google.com/videoplay?do _________________ Henrik |
||
|
Ja fy f**n ....
Till & me jag som e helt körd på gammle svängjänks måste säga att den var både gryyyymt snygg & värka gå som en camaro till & me
Vicket coolt repotage, även fast jag inte begrep nått
Ne en sånn Porshe skulle till & me jag kunna tänka mig Raggarn _________________ Tycker det e skitkul & sladda // Robin Englund
|
||
|
|
||
|
När jag ser den där bilen känner jag ingenting.
Motorn verkar ju grym men bilen är så vidrigt ful att jag skulle skämmas att åka runt i den och att hela repotaget var fyllt av kurvor i promenadfart och utgasad rumpa kändes ju inte speciellt imponerande heller måste jag säga. Nu låter jag grymt negativ men jag säger bara vad jag känner för CGT, extram bil på alla sätt men utförandet äår hemskt, som en Danmobilityexpolsion...
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
Det tror jag inte, den har ju inbyggd skyddsbåge i monocoquen. Bilder från Frankfurtmässan 2003, leverantören hade den i sin monter även på årets mässa.
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
|
Jag har ju faktiskt DSF, kanske man skulle ta och let aupp en tv tablå. Synd att man är så usel på tyska.
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
|
Jag får ståpäls av CGT:n. Om den är snygg eller inte, tja smaken är ju som baken som bekant. Viktigare att den har bra aerodynamik. Nu har jag tyvärr inte provkört, men jag utgår från att aerodynamiken är i toppklass
_________________ Henrik |
||
Samma här .
Man blir ju helt galen av bilen. |
||
![]() |
Bilder o videos
CGT
|
4 besök senaste veckan (1863 totalt) |